با هدف ارتقا هویت فرهنگی
مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین از برگزاری مجمع بسیج مهندسین عمران و معماری با موضوع ارتقا هویت فرهنگی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 23 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مهدی صادق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری مجمع بسیج مهندسین عمران و معماری با موضوع ارتقا هویت فرهنگی در قزوین خبر داد و اظهار داشت: در این همایش که با حضور آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، محمود ایلخان رئیس بسیج مهندسین عمران و معماری کشور و جمع بسیاری از مهندسان تشکیل می‌شود، طرحی در خصوص معماری اسلامی با هدف ارتقا هویت فرهنگی شهر قزوین از طریق بهبود نما و منزل شهری بر اساس آموزه‌های معماری ایرانی، اسلامی ارائه می‌شود.

وی افزود: این طرح که از سوی حسین غیاثوند عضو شورای شهر قزوین در این مجمع ارائه می‌شود به مدت یک سال مورد بررسی‌های کارشناسی قرار گرفته است.

مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین با اشاره به رأی گذاشتن طرح در مجمع بسیج مهندسین عمران و معماری ادامه داد‌: در این مجمع حدود 200 نفر از مهندسان بسیجی معماری این استان و بیشتر شهرداری‌ها و افراد مرتبط با شورای شهر و سایر رشته‌های مربوطه دعوت به عمل آمده است.

صادق‌پور یادآور شد: در مجمع بسیج مهندسین عمران و معماری با موضوع ارتقا هویت فرهنگی در قزوین که با ریاست علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین برگزار می‌شود، طرح‌ راه یافته به این مجمع با پیشنهادات، انتقادات، نظرات موافق و مخالف مورد بررسی‌های نهایی قرار گرفته و در پایان رأی‌گیری صورت می‌گیرد.

این مسؤول ادامه داد: در صورت تصویب طرح ارائه شده، با همکاری سایر ارگان‌ها از جمله اداره‌کل راه و شهرسازی، استانداری، شورای شهر، شهرداری، نظام مهندسی ساختمان طرح ارتقا هویت فرهنگی شهر قزوین به اجرا گذاشته می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین با اشاره به فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر خاطرنشان کرد: مجمع بسیج مهندسین عمران و معماری در نظر دارد کارگاه‌های تخصصی بهره‌وری انرژی را برگزار کند که در این کارگاه‌ها راه‌های بهره‌وری انرژی در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

صادق‌پور از برنامه‌های در دست اقدام سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: عارضه‌یابی، پایش واحدهای صنعتی و مشاوره به واحدهای صنعتی مشکل‌دار از جمله برنامه‌های این سازمان است که در ایام دهه فجر صورت می‌گیرد.

گفتنی است، مجمع بسیج مهندسین عمران و معماری روز چهارشنبه 6 بهمن ماه جاری، ساعت 9 صبح در سالن شهید حسن‌پور سپاه ناحیه امام حسن‌مجتبی(ع) قزوین با موضوع ارتقا هویت فرهنگی شهر قزوین برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار