دومین دوره لیگ واترپولو در رده سنی زیر 17 سال کشور به میزبانی هیأت شنا، شیرجه و واترپولو استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 23 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، دومین دوره لیگ واترپولو در رده سنی زیر 17 سال کشور به میزبانی هیأت شنا، شیرجه و واترپولو استان قزوین برگزار می‌شود و پنج تیم گیلان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و قزوین در این رقابت‌ها حضور دارند که در روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه در استخر شهیدرجایی قزوین برگزار می‌شود.

* نایب قهرمانی نماینده تنیس روی میز قزوین در اردوی تیم ملی

رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز با حضور 16 تنیسور از سراسر کشور برگزار شد که حمیدرضا طاهرخانی نماینده قزوین در این دوره از رقابت‌ها با درخشش خیره‌کننده و غلبه بر حریفان قدرتمند خود مقام دوم این مسابقات را کسب کرد و مجوز حضور در مرحله دوم انتخابی تیم ملی را به دست آورد که مرحله دوم این دوره از رقابت‌ها با حضور هشت تنیسور راه یافته به مرحله نهایی برگزار می‌شود.

* قزوین میزبان مرحله نهایی مسابقات والیبال دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور

مرحله نهایی مسابقات والیبال دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور(یادواره شهدای منا) در قزوین برگزار می‌شود که در این رقابت‌ها 6 تیم فرش محتشم کاشان، لاستیک بارز کرمان، سبلان اردبیل، کریمه قم، پدافند اصفهان و سپهرالکتریک قزوین به صورت دوره‌ای به مصاف هم می‌رود و این مسابقات از روز جمعه 8 بهمن تا 12 بهمن ماه در مجموعه ورزشی شهید بابایی پیگیری می‌شود.

* اردوی آموزشی تنیس روی میز خردسالان در قزوین

خردسالان تنیس روی میز قزوین که متشکل از ثمین برگشایی، ترنم منتظری، فاطمه آغاسی و ریحانه ابراهیمی است به مربیگری زهرا نیاقی‌ها در اردوی آموزشی تنیس روی میز خردسالان کشور که از 19 تا 22 بهمن ماه در مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

* دو دختر قزوینی در اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور

دو بازیکن دختر قزوینی که محدثه محمدبیگی و محدثه شاهسوند هستند به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور دعوت شدند.

* حضور دختران قزوینی در مسابقات چهار جانبه بدمینتون استان البرز

تیم دختران قزوین در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مسابقات چهارجانبه که به مناسبت دهه فجر در استان البرز برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند و در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از استان‌های قزوین، البرز، قم و سمنان حضور دارند و مسابقات چهارجانبه بدمینتون از تاریخ ششم بهمن ماه آغاز می‌شود.

* جلسه محسن جواهری با داوود محمدی

محسن جواهری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین با داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی پیرامون حل مشکلات ورزش شهرستان قزوین در روز سوم بهمن ماه سال جاری جلسه تشکیل دادند و به گفت‌وگو پرداختند.

* برگزاری همایش نیوکونگ‌فو به مناسبت دهه فجر

همایش نیوکونگ‌فو به مناسبت دهه فجر در روز جمعه هشتم بهمن ماه سال جاری رأس ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در سالن جودو مجموعه ورزشی الغدیر با حضور مسؤولان ورزشی استان قزوین برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار