معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه شکی نیست که در ماهیت آمریکا بدعهدی وجود دارد، افزود: لغو 6 قطعنامه که یکی از آن‌ها فصل هفت شورای امنیت بود، بسیار مهم است.
کد خبر: ۳۶۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵ 23 January 2017
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه اشتغال یعنی بتوان در بازار دنیا فعالیت داشت، گفت: بارها گفته‌ایم برجام فتح‌الفتوح نبود.

به گزارش فارس، محمدابراهیم الهی‌تبار در مراسم معارفه فرماندار شهرستان فامنین یاد شهدای آتش‌نشان و جان‌باختگان ساختمان پلاسکو را گرامی داشت و با بیان اینکه فامنین مردمان سخت‌کوشی در عرصه‌های مختلف دارد، اظهار کرد: در فامنین نشاط سیاسی و اجتماعی خوبی وجود دارد که باعث شده مردم این شهرستان توسعه‌طلب باشند.

وی با بیان اینکه فامنین نخستین منطقه‌ای است که شهرداری مردمی تشکیل داد و الگویی برای کل کشور شد، ادامه داد: برای شهر شدن فامنین، فامنینی‌های مقیم تهران بسیار تأکید داشتند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه باید روحیه توسعه‌طلبی و نشاط سیاسی و اجتماعی وجود داشته باشد، ادامه داد: اگر این نشاط وجود نداشته باشد، جامعه دچار مشکل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان فامنین دارای 42 هزار جمعیت است که مردم شهرستان شدن این شهر پیگیری و تلاش زیادی داشتند، بیان کرد: مردم شهرستان فامنین انسان‌های واقع‌بینی هستند و واقعیت‌ها را به‌ خوبی درک می‌کنند.

الهی‌تبار با بیان اینکه خدمت در این دیار یک فرصت است، افزود: اعتقاد نظام و دولت این بوده که مسئولیت فرصتی برای خدمت است.

وی با بیان اینکه پورمجاهد دو سال پیش به‌ عنوان فرماندار به فامنین آمد و امروز به مسئولیتی دیگری می‌رود، افزود: نباید فرصت ای‌ کاش برای خود گذاشت بلکه باید آنچه در توان داشت، انجام داد و در پایان کار با وجدان راحت رفت.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان بابیان اینکه مسئولیت‌ها نباید به‌ عنوان یک طعمه نگاه کرد، افزود: مناسبت‌هایی مانند دهه فجر باید فرصتی برای انسجام ملی، وحدت و افزایش سرمایه‌های اجتماعی باشد.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم دولت برگرفته از ارزش‌ها بوده و فرزند ارزش‌هاست، تصریح کرد: کشور شرایط سختی را دارد.

الهی‌تبار با اشاره به اینکه وقتی گفته می‌شود دولت مظلومانه کار می‌کند این موضوع را باید پذیرفت، افزود: دولت در شرایط بدی کشور را تحویل گرفت چراکه تورم، نرخ رشد اقتصادی، وضعیت بین‌المللی، وضعیت اقتصادی مردم و... مناسب نبود.

وی با بیان اینکه منابع درآمدی یک‌ ششم کاهش پیدا کرده و 25 میلیارد دلار شده است، بیان کرد: با تدبیر و مدیریت کشور را اداره می‌کنند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه امروز کشور دو مشکل جدی اشتغال و آب دارد، تأکید کرد: امنیت ویژه‌ای باید ایجاد کرد تا سرمایه‌گذار احساس امنیت کرده و سرمایه‌گذاری کند.

وی با اشاره به اینکه اگر ایران در ذیل فصل هفتم شورای امنیت سازمان ملل باشیم کسی در این کشور سرمایه‌گذاری نمی‌کند، تأکید کرد: اشتغال به معنی سرمایه‌گذاری و صادرات و واردات است و موازنه آن باید به نفع صادرات باشد.

الهی‌تبار با اشاره به اینکه اشتغال یعنی بتوان در بازار دنیا فعالیت داشت، افزود: بارها گفته‌ایم برجام فتح‌الفتوح نبود.

وی با تأکید بر اینکه گاهی باید تصمیم عاقلانه گرفت و برجام تصمیم نظام بود، خاطرنشان کرد: برجام به تائید شورای امنیت ملی رسید.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه شکی نیست که در ماهیت آمریکا بدعهدی وجود دارد، افزود: لغو 6 قطعنامه که یکی از آن‌ها فصل هفت شورای امنیت بود، بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه برای انسجام ملی و وحدت ملی باید از همه ظرفیت‌ها استفاده و از همه سرمایه‌های کشور دفاع کرد، افزود: ماهیت نظام جمهوری اسلامی ضد استکبار و استبداد است.

الهی‌تبار با اشاره به اینکه پورمجاهد فرماندار سابق فامنین یکی از مدیران باتجربه استان است، افزود: شهرستان فامنین ظرفیت‌های خوبی برای کار و تلاش دارد که نخستین ظرفیت آن مردم و دیگری موقعیت مکانی فامنین است.

سرپرست فرمانداری فامنین در ادامه با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های منطقه فامنین حس قدرشناسی است، اظهار کرد: قدرشناسی مردم وظیفه خدمت گذاران را سخت‌تر می‌کند.

سید مجید شماعی با بیان اینکه انسان‌ها مختلف و متفاوت هستند، اما مخالف هم نیستند، افزود: طبیعی است که افکار افراد متفاوت باشد، اما متضاد نیست چراکه همه در چارچوب نظام فکر می‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های بالادستی، ادامه داد: هر دستگاه و نماینده هر مدیرکلی در شهرستان وظیفه دارد بعد از ابلاغ برنامه ششم توسعه آن را خوانده و برش دستگاهی داشته باشد.

سرپرست فرمانداری فامنین بیان کرد: کسی که به میدان می‌آید نیاز به کمک و یاری دارد، تا بتواند بهترین خدمت را به مردم کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار