عضو شورای اسلامی شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مشکلات کسبه‌ خیابان مولوی در تخلیه و بارگیری کالا برطرف شود.
کد خبر: ۳۶۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرگزاری فارس از قزوین، حسین غیاثوند در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که ظهر امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، حسین صلح‌جو به خیابان مولوی اشاره کرد و گفت: در این مسیر زمانی که رانندگان می‌خواهند از کسبه‌ خریداری کنند، وقتی یک لحظه توقف می‌کنند بلافاصله توسط دوربین‌های مدار بسته راهنمایی و رانندگی جریمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه در خیابان مولوی، تابلوهای توقف ممنوع نصب شده است، افزود: با توجه به اینکه در این مسیر، رانندگان مجبورند تخلیه و یا بارگیری کالا از مغازه‌های کلی فروشی‌ انجام بدهند، باید توقف کنند، این موضوع در جرایم راهنمایی و رانندگی در نظر گرفته شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین افزود: همچنین بنکداران در مسیر یاد شده عوارض پرداخت می‌کنند و باید تدابیر لازم اندیشیده شود تا آنها بتوانند به راحتی در یک بازه زمانی مناسب بارگیری و یا تخلیه بار کنند.

در ادامه این جلسه، حسین غیاثوند اظهار کرد: پل جنوب به شمال که شهرک عارف را به مینودر متصل می‌کند باید تمهیدات لازم در نظر گرفته شود تا دسترسی مردم در این مسیر آسان و راحت باشد.

وی به مشکلات شهرک عارف اشاره کرد و گفت: عدم حضور اتوبوس‌های خط واحد از خواسته‌های مردم این شهرک است که تقاضای رفع آن را دارند، در این خصوص باید راه‌کارهای لازم اتخاذ شود.

غیاثوند با بیان اینکه مسیر شهرک عارف از شمال به جنوب بسته است، ابراز کرد: اتوبوس‌های خط واحد باید در این مسیر مستقر شوند تا مشکلات مردم را در تردد برطرف کنند، زیرا آنها وقتی می‌خواهند سوار این اتوبوس‌ها شوند باید چندین مسیر را طی بنمایند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به مشکلات مردم خیابان هادی‌آباد اظهار کرد: شهروندان قزوینی ساکن این محله برای رسیدن به خیابان غیاث‌آباد با مشکلات تردد آسان مواجه هستند که با نصب پل عابر پیاده می‌توان، آن را برطرف کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار