فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهر قزوین گفت: ایثارگری آتش‌نشانان را تداعی‌کننده ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۶۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محرمعلی والدی صبح امروز در دیدار و ابراز همدردی با آتش‌نشانان شهر اقبالیه که همزمان با شهادت آتش‌نشانان فداکار حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه صورت گرفت، با ابراز تأسف از این فاجعه غم‌انگیز اظهار داشت: در پی حادثه آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو تهران، مردانی بودند که همچون شهدای گرانقدر از همشهریان خود دفاع کرده و در این راه با رشادت و از خود گذشتگی جان خود را هم هدیه کردند.

وی افزود: آتش‌نشانان شیردلانی هستند که در زمان بروز حوادث جان بر کف و بی‌مهابا تن به آتش می‌زنند و با این کار و اقدام خود شجاعت و از خود گذشتگی را تجلی می‌بخشند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهر قزوین ادامه داد: در تمام شغل‌ها ایثارگری وجود دارد، اما این ایثارگری‌ها در آتش‌نشانان بیشتر حائز اهمیت است.

والدی تصریح کرد: آتش‌نشانان از جمله گروه‌هایی هستند که با به خطر انداختن جان خود، دیگران را نجات می‌دهند و به همین دلیل لقب «ایثارگر» لایق آن‌ها است.

وی ایثارگری آتش‌نشانان را تداعی‌کننده ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این ایثارگری بنا به اقتضای شغلی در هر حوزه‌ای به چشم می‌خورد که در جامعه امروز آتش‌نشانی و نیروی انتظامی از آن جمله هستند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهر قزوین با تأکید بر خلاق و هنرمند بودن آتش‌نشانان خاطرنشان کرد: این دو ویژگی از ویژگی‌های برجسته آتش‌نشانان است که با سرعت و دقت مدیریتی می‌توانند خسارات را به حداقل کاهش دهند.

والدی با بیان اینکه نجات جان انسان‌ها اصلی‌ترین اولویت آتش‌نشانی است، یادآور شد: مسیر شهادت، ایثار و از خودگذشتگی همواره در آتش‌نشانی باز بوده و آن‌ها در سال‌های اخیر شهدای بسیاری را برای نجات جان شهروندان تقدیم جامعه کرده‌اند.

این مسؤول ادامه داد: این حادثه تلخ و تأسف برانگیز بار دیگر ضرورت توجه بیش از پیش به ایمنی ساختمان‌های قدیمی در کشور را از سوی متولیان امر نشان داد تا به این مهم توجه جدی داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار