رئیس هیات کشتی استان اعلام کرد که ورودی حضور در مسابقات بصورت چک پرداخت شده و حضور همدان در رقابت‌های فصلی قطعی شده است.
کد خبر: ۳۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 19 May 2015

همدان در رقابت‌های مرحله نخست کشتی فصلی باشگاه‌های کشور تیمداری خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، پس از اینکه چندین بار اعلام شد همدان در رقابت‌های مرحله نخست کشتی فصلی باشگاه‌های کشور غایب خواهد بود این بار از سوی رئیس هیات کشتی استان اعلام شد که ورودی حضور در مسابقات بصورت چک پرداخت شده و حضور همدان در رقابت‌های فصلی قطعی شده است.

این خبر خوب روز گذشته از هیأت كشتي همدان به بيرون درز كرد. با موافقت مسئولان ارشد استان، همدان در رقابت‌هاي مرحله نخست كشتي فصلي باشگاه‌هاي كشور تيمداري خواهد كرد.

طبق اعلام جلال صابريون، رئيس هیأت كشتي استان همدان حق ورودي تيم همدان براي حضور در رقابت‌هاي فصلي به صورت چك پرداخت شده است و رايزني‌ها براي مشخص شدن اسپانسر قطعي تيم توسط مسئولان ارشد استان ادامه دارد.

با پرداخت ورودي توسط همداني‌ها، حالا حضور استان در مرحله نخست مسابقات كشتي فصلي قطعي شده و مسئولان هیأت كشتي استان همدان منتظر تصميم استاندار و معاون سياسي وي هستند تا اسپانسر تيم كشتي همدان بزودي معرفي شود. از شهرداري همدان به عنوان اصلي‌ترين كانديداي حمايت از تيم كشتي همدان نام برده مي‌شود.

نکته جالب اینجاست که سال قبل نیز برای حضور در فصل اول رقابت‌ها، استان در دقیقه 90 دست به کار شد و تیم خود را دیرتر از سایرین بست.

رقابت‌های مرحله نخست لیگ برتر باشگاه‌های کشور روزهای 31 اردیبهشت و اول خردادماه در سالن مجموعه انقلاب کرج برگزار می‌شود.

سايت رسمي فدراسيون از اعلام آمادگي تيم‌هاي بیمه رازی تهران، کفایتی خراسان، ستارگان ساری، نوین‌چرم البرز، همدان، دانسفهان قزوین، صدرای زیرآب مازندران، هیأت کشتی کرج و هیأت کشتی کرمانشاه در رده آزاد و بیمه رازی تهران، سینا صنعت خوزستان، پیام‌نور تهران، پدیده دوکوهه خوزستان، هیأت کشتی قم و هیأت کشتی کرج در رده فرنگي خبر داده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار