مدیرعامل شرکت نمایشگاههای استان قزوین:
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین از برپایی دهمین نمایشگاه دام، طیور ،آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲ 22 January 2017
هادی طاهرخانی در گفتگو با تابناک از قزوین با بیان اینکه دهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته در قزوین برگزار میشود، اظهار کرد: این نمایشگاه از ۴ بهمن به مدت 4 روز در محل نمایشگاه های دائمی استان قزوین دائر خواهد بود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور ۵۵ مشارکت کننده برگزار می شود، افزود: دهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته در فضایی به مساحت ۳۶۰۰ مترمربع برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین عنوان کرد مشارکت کنندگان از استانهای تهران، اصفهان، قزوین، خراسان رضوی، گلستان، البرز و مازندران  در این نمایشگاه محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

طاهرخانی در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: این رویداد اقتصادی می تواند در ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان، ایجاد آگاهی عمومی، دریافت سفارش از مشتریان جدید، معرفی کالا و خدمات جدید، گسترش کانالهای توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربیات، بررسی بازار و بازاریابی، بستر سازی برای ورود به بازارهای جدید، رقیب شناسی و سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان موثر باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین همچنین گفت: این نمایشگاه در مدت برگزاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای بازدید علاقه مندان و متخصصین خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار