مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاسپین با اعتباری بالغ بر۴۰ میلیارد ریال در حال احداث است و سال آ ینده آماده بهره برداری می شود.
کد خبر: ۳۶۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حمیدرضا خانپور در بازدید از پروژه در حال ساخت مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی کاسپین اظهارداشت: این طرح در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی در حال اجراست و امیدواریم در سال آینده افتتاح شود.

خانپور افزود: با توجه به بهره برداری از تعداد زیادی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین که حجم خروجی فاضلاب صنعتی آنها افزایش یافته، اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب در دستور کار قرار گرفت که بعد از طراحی، عملیات اجرایی آن در نیمه دوم سالجاری آغاز شده و در سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی یادآورشد: هم اکنون بیش ۴۷۰ واحد صنعتی در شهرکهای صنعتی استان به شبکه فاضلاب متصل شده اند و آلودگی های زیست محیطی تمامی واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی کنترل می شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اضافه کرد: قبل از احداث تصفیه خانه ها طبق ضوابط شهرکهای صنعتی دفع پساب واحدهای صنعتی با احداث پیش تصفیه بر عهده خود واحدهای صنعتی بود و با احداث تصفیه خانه ها پساب خروجی واحدها به شبکه فاضلاب متصل می شوند.

خانپور از احداث دو تصفیه خانه فاضلاب در سال آینده هم خبر داد و گفت: با برنامه ریزی انجام شده عملیات اجرایی ساخت دو تصفیه خانه شهرکهای صنعتی خرمدشت و آراسنج با سرمایه گذاری بالغ بر۸۰ میلیارد ریال از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.

تاکنون تصفیه خانه فاضلاب شهرکهای صنعتی، لیا، فاز اول کاسپین و حیدریه احداث شده و به بهره برداری رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار