استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: استفاده از ایده های کاربردی شرکت های دانش بنیان در عرصه کشاورزی می توان به افزایش بهره وری و سودآوری این بخش کمک موثری کرد.
کد خبر: ۳۶۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی به همراه علی اکبر متقی فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و رحمانی فرماندارآبیک از شرکت دانش بنیان نهال گستر رویان در شهرستان آبیک بازدید کرد.

این شرکت دانش بنیان تولید کننده پایه های رویشی ارقام پربازده هسته دار و دانه دار پا کوتاه و زود بازده است که انواع نهال را بصورت کشت بافت تولید می کند.

در حال حاضر در این واحد دانش بنیان کشاورزی ۴۵ نفر مشغول کار هستند.

فریدون همتی استاندار قزوین در بازدید از این شرکت دانش بنیان گفت: استفاده از روش های نوین نقش بسزایی در افزایش تولید محصول دارد.

وی افزود: باید شرایط لازم را برای ورود دانش جدید به بخش کشاورزی فراهم کنیم تا کشاورزان بتوانند با تکیه بر دانش روز تولید خود را افزایش دهند.

استاندار تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان با بهره گیری از نیروهای خوش فکر و خلاق ظرفیت بسیار ارزشمندی در کشور هستند که اگر از توانمندی آنها بخوبی استفاده کنیم می توانیم مشکلات خود را سریعتر حل کنیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه با شکل گیری پارک علم و فنآوری زمینه حمایت از شرکت های دانش بنیان بخوبی فراهم شده و امیدواریم شاهد مشارکت بیشتر این شرکتها در فعالیتهای صنعتی و کشاورزی استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار