معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست قزوین:
معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: دانش آموزان قزوینی برای اشاعه فرهنگ محیط زیستی ، آموزش و حفظ محیط زیست همیاردانش آموز می شوند.
کد خبر: ۳۶۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 21 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، عبد الحسین مظفری ظهر شنبه در همایش دانش آموزان مدرسه آینده سازان  که به مناسبت روز هوای پاک در سالن مدرسه آینده سازان برگزارشد با اعلام شعار این روز با عنوان «همه با هم بسوی هوای پاک» گفت : کارت محیط یار محیط زیست را به دانش آموزان شهرستان قزوین اهداء می کنیم.

مظفری با اشاره به آغاز فعالیت  دانش آموزان مدارس سبز قزوین به عنوان محیط یار در این مراسم، هدف از اجرای این طرح را نهادینه کردن حفاظت از محیط زیست و اشاعه آن در بین مردم بویژه دانش آموزان به عنوان قشر تاثیر گذار دانست.

معاون نظارت و پایش  حفاظت محیط زیست استان در خصوص آموزش این محیط یاران محیط زیست گفت: این محیط یاران جوان توسط کارشناسان اداره کل محیط زیست و همچنین ادارات شهرستان ها با برگزاری کلاسهای آموزشی دوره هایی در جهت شرح کامل وظایف و مقررات محیط زیست آموزش خواهند دید.

وی با بیان اینکه حفظ و حراست از محیط زیست و هوای پاک به عنوان وظیفه ملی و حمایت از محیط زیست حمایت از زندگی است، گفت مطمئنا دانش آموزان می توانند تاثیرات بسزای در آگاهی اقشار جامعه و حفظ محیط زیست داشته باشند و باید به این گروه سنی به عنوان نگه دارندگان و وارثان محیط زیست نگریست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار