مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: طی ۱۰ ماهه سالجاری از محل طرح بهین یاب ۳۴۱ میلیارد و ۷۵۴میلیون ریال تسهیلات به واحدهای فعال بخش کشاورزی این شهرستان پرداخت شد. عباس علیخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل و رونق و توسعه بخش کشاورزی و همچنین حمایت از تولیدکنندگان، این میزان تسهیلات به ۱۰۸ طرح تولیدی کشاورزی پرداخت شده است. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین، این میزان طرح های تولیدی کشاورزی در حوزه دامپروری «دام وطیور»، باغبانی و شیلات است. علیخانی یادآور شد: از تعداد ۱۰۸ طرح تولیدی کشاورزی که از تسهیلات طرح بهین یاب بهره مند شده اند ۷۰ طرح در بخش طیور، ۳۰ طرح دام و ۸ طرح در حوزه باغبانی و شیلات است.
کد خبر: ۳۶۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، عباس علیخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل و رونق و توسعه بخش کشاورزی و همچنین حمایت از تولیدکنندگان، این میزان تسهیلات به  ۱۰۸ طرح تولیدی کشاورزی پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین، این میزان طرح های تولیدی کشاورزی در حوزه  دامپروری «دام وطیور»،   باغبانی و شیلات است.

علیخانی یادآور شد: از تعداد ۱۰۸ طرح تولیدی کشاورزی که از تسهیلات طرح بهین یاب بهره مند شده اند  ۷۰ طرح در بخش طیور،   ۳۰ طرح  دام و  ۸ طرح در حوزه باغبانی و شیلات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار