در راستای ترویج دین و تربیت دینی
معاون پرورشی و فرهنگی استان قزوین گفت: در راستای ترویج دین و تربیت دینی اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی برگزار می شود.
کد خبر: ۳۶۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 17 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به توسعه و ترویج فرهنگ نماز گفت: در راستای ترویج دین و تربیت دینی اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی افزود: ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختياري اقدام به فراخوان آثار با موضوع نماز در فضاي مجازي نموده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: این جشنواره در بخش عمومی در محورهای شبکه های اجتماعی(کانال نماز)، ایجاد وب سایت و وبلاگ/پاورپوینت سازی و استیکرهای نماز/ آلبومهای تصویری، و بخش تخصصی در محورهای کد نویسی و طراحی قالب سایت و وبلاگ، اینفوگرافیک نماز/ساخت نرم افزارهای موبایل و کلیپ های کوتاه نمازی(پویا نمایی/موشن گرافیک/رئال) برگزار می شود.

انصاری تصریح کرد: علاقه مندان باتوجه به محورهاي جشنواره می توانندبا مراجعه به سامانه ثبت نام جشنواره به آدرسwww.chb-namaz.ir ثبت نام نمایند و نسبت به تهيه و ارسال به موقع آثار براي بهره مندي از اجر و پاداش مادي و معنوي فراخوان، اقدام نمايند.

این مقام مسئول اضافه کرد: مهلت ارسال آثار در این جشنواره ، تا 25 بهمن ماه می باشد و مراسم اختتامیه نیمه دوم اسفند ماه 1395 برگزار می گردد، می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار