مدیر پردیس سینمایی هویزه با بیان اینکه رخ دیوانه با فروش 241 میلیون تومان، پرفروش‌ترین فیلم پردیس سینمایی هویزه بوده، گفت: فیلم‌های نهنگ عنبر، آتش بازی و گینس از جمله فیلم‌هایی است که در هفته آینده در سینما هویزه اکران می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۸ 18 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مهدی کریمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وضعیت فیلم‌های در حال اکران در پردیس سینمایی هویزه اظهار کرد: تاکنون در میان فیلم‌های اکران شده رخ دیوانه با فروش 241 میلیون تومان، پرفروش‌ترین فیلم پردیس سینمایی هویزه بوده و پس از آن ایران برگر با 236 میلیون تومان به عنوان دومین فیلم پرفروش در جدول فروش فیلم قرار گرفته است.

وی افزود: فیلم‌های استراحت مطلق 100 میلیون تومان، طعم شیرین خیال با فروش 38 میلیون و 200 هزار تومان، روباه با 5 میلیون تومان، قصه‌ها با 31 میلیون تومان، متل قو با 13 میلیون و 500 هزار تومان تاکنون در گیشه‌های سینما به فروش رفته‌اند.

مدیر پردیس سینمایی هویزه ادامه داد: من دیه‌گو مارادونا هستم نیز تاکنون 16 میلیون و 700 هزار تومان فروخته است، لازم به یادآوری بوده که فیلم در دنیای تو ساعت چند است که به تازگی اکران شده نیز تاکنون 5 میلیون و 200 هزار تومان فروخته است.

کریمی با بیان اینکه در هفته آینده فیلم‌های رخ دیوانه، ایران برگر و متل قو از پرده سینما برداشته می‌شوند، گفت: فیلم‌های نهنگ عنبر، آتش‌بازی و گینس از جمله فیلم‌هایی بوده که در هفته آینده در پردیس سینمایی هویزه اکران می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار