رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان خبر داد:
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از شناسايي و دستگيري سارقان مجتمع‌هاي مسکوني به 52 فقره سرقت در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.
کد خبر: ۳۵۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 12 January 2017
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از شناسايي و دستگيري سارقان مجتمع‌هاي مسکوني به 52 فقره سرقت در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

سرهنگ "مجتبي مروتي" در تشريح اين خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از اماکن خصوصي، و منزل در سطح شهرستان گنبدکاووس، موضوع به طور ويژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ مروتي افزود: در بررسي هاي اوليه به عمل آمده مشخص شد سارقان شبانه با شناسايي مجتمع‌هاي مسکوني از آنها سرقت مي کردند. 

وي افزود: در ادامه تحقيقات ماموران پليس آگاهي با استفاده از سرنخ هاي بجا مانده موفق شدند، دو سارق حرفه‌اي را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه آنان را در مخفيگاهشان دستگير کنند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان  گلستان ابراز داشت: در بازرسي از مخفيگاه متهمان يک دستگاه خودرو که به وسيله آن اقدام به سرقت مي‌کردند و تعدادي زيادي اموال مکشوفه از قبيل: 6 دستگاه  دوچرخه، لوازم خانگي ،کفش و...  کشف شد.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: در تحقيقات تکميلي سارقان به 52 فقره سرقت از اماکن خصوصي و مجتمع‌هاي مسکوني اعتراف کردند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي گلستان در پايان با اشاره به توقيف خودرو مذکور خاطرنشان کرد: متهمان با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار