اعضای ستاد سوگواره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در قشم با هدف بررسی ویژه برنامه‌های ارتحال و تجلیل از مقام شامخ وی که قرار است روز چهارشنبه در مسجدالنبی(ص) شهر قشم برگزار شود، تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۳۵۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 11 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، اعضای ستاد سوگواره آیت الله هاشمی رفسنجانی در قشم با هدف بررسی ویژه برنامه‌های ارتحال و تجلیل از مقام شامخ وی که قرار است روز چهارشنبه در مسجدالنبی(ص) شهر قشم برگزار شود، تشکیل جلسه داد.
 
بنا به این گزارش، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم در ابتدای این نشست با تسلیت ارتحال آیت‌الله رفسنجانی به اعضای ستاد، گفت: فوت ناگهانی یار دیرین امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت(مدظله‌العالی) شوک بزرگی بود.
 
مرتضی شیخ زاده با تاکید بر اهمیت تجلیل شایسته از مقام شامخ این روحانی نستوه و مهربان، اعلام کرد: کار تبلیغات محیطی ارتحال جانسوز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شهرهای قشم، درگهان و همچنین مبادی ورودی در اسکله های لافت، شهید ذاکری و فرودگاه قشم به نحو شایسته انجام شده است.
 
به گفته مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، آئین ارتحال امیر کبیر انقلاب در قشم به ویژه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زم، شیخ خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم و به احتمال بسیار زیاد استاندار هرمزگان از طریق سیمای استان ضبط و پخش خواهد شد.
 
وی اعلام کرد: مراسم ارتحال آیت الله رفسنجانی صبح روز چهارشنبه از ساعت 10 صبح در مسجد النبی (ص) شهر قشم با قرائت قرآن کریم توسط حسین مُلائی قاری بین المللی کشورمان و مداحی دو تن از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مهدی نایب و مجتبی بابائی آغاز خواهد شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار قشم هم در این جلسه طی سخنانی، گفت: برای تبیین ابعاد مختلف شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی نمی توان در یک مراسم دو ساعته به یک جمع بندی مناسب رسید.
 
مصطفی غلامپور ادامه داد: همه مسئولان می‌بایست از هر فرصتی برای آشنا کردن نسل جوان کشور با ابعاد شخصیتی و ویژگی‌های منحصر به فرد مرد خستگی ناپذیر انقلاب اسلامی ایران استفاده کنند و حق مطلب را درباره وی انجام دهند.
 
وی گفت: مسایلی که در سال های اخیر علیه این بزرگمرد انقلاب اسلامی رخ داد و پرسش ها و ابهاماتی که در بین نسل جدید وجود دارد، در مواردی باعث تاثر انسان می شد زیرا نوجوانان چندان با ابعاد شخصیتی و عملکرد ایشان آشنایی ندارند به همین دلیل حضور دانش آموزان و دانشجویان در چنین آیین هایی ضروری است و باید مجموعه های ذیربط در این زمینه همکاری داشته باشند.
 
بنا به این گزارش، ستاد سوگواره آیت الله هاشمی رفسنجانی متشکل از سازمان منطقه آزاد، دفتر امام جمعه، فرمانداری و تبلیغات اسلامی قشم و دانشگاه آزاد قشم از ساعت 10 صبح فردا چهارشنبه 22 دی ماه در محل مسجد النبی (ص) آیینی به مناسبت بزرگداشت یاد، شخصیت و خدمات آیت الله رفسنجانی برگزار خواهد کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار