مدیر کل بهزیستی کرمانشاه خبر داد:
کرمانشاه- مدیر کل بهزیستی کرمانشاه از صدور گواهی سیستماتیک برای مددجویان در مراکز بهزیستی استان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 11 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، دکتر امید قادری امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، اظهار داشت: اداره کل بهزیستی استان در راستای اقدامات اصلاح نظام اداری و توسعه دولت الکترونیک و در جهت ایجاد تسهیلات و کاهش مراجعات حضوری، صرفه جویی در وقت و هزینه های مددجویان اقداماتی را انجام داده است.

وی از صدور گواهی های مددجویی به صورت سیستمی، یکپارچه و هماهنگ در سطح ادارات بهزیستی استان خبر داد و گفت: انطباق آدرس و کدپستی مددجویان مراکز در سامانه ملی ( G-naf) جهت استاندارسازی نشانی ها و تسهیل در توزیع کالا و خدمات از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه از واگذاری خدمت استعلام برقراری مستمری مددجویان به اداره کل پست استان به منظور جلوگیری از ترددهای شهری و بین شهری مددجویان خبر داد.

دکتر قادری به دسترسی اورژانس اجتماعی بهزیستی به کد مکان‌های ملی که توسط اداره پست ارائه می‌شود تاکید کرد و گفت:  اگر این موضوع محقق شود در مداخلات به موقع بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

این مقام مسئول عنوان کرد: استفاده از روش های نوین ارتباطی می تواند در کاهش هزینه و وقت جامعه هدف بهزیستی تأثیرگذار باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار