جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه نقش رزمندگان نهاوند در عملیات والفجر ۸ تبیین شود، گفت: نهاوند بیش از ۸۵۰ شهید و چند هزار رزمنده ایثارگر و آزاده در دوران دفاع مقدس دارد.
کد خبر: ۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰ 08 February 2015
جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه نقش رزمندگان نهاوند در عملیات والفجر ۸ تبیین شود، گفت: نهاوند بیش از ۸۵۰ شهید و چند هزار رزمنده ایثارگر و آزاده در دوران دفاع مقدس دارد.

به گزارش تسنیم، سردارمظاهرمجیدی در مراسم دیدار با خانواده شهدای عملیات غرورآفرین والفجر ۸ در روستای گنبد کبود نهاوند اظهار داشت: شهید سلگی و جلالوند دو نفر از رزمندگان نهاوندی بودند که در این عملیات رشادت‌های بی‌نظیری داشتند که جادارد از خانواده‌های آنها تکریم شود.

وی در جمع اعضای خانواده شهید سلگی روستای گنبد با اشاره به جوانمردی و روحیه مقاومتی شهید سلگی گفت: خوشبختانه فرزندان این شهید در عرصه‌های مدیریتی کلان کشور و دفاع از حریم ارزش‌ها نقش عمده‌ای ایفا کرده اند که باعث افتخار تمامی خانواده‌های شهدا و مردم است.

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: سرکشی به خانواده‌های شهدا نباید مناسبتی و مقطعی باشد زیرا اگر پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را فراموش کنیم و از باورها وارزش‌های انقلابی و اسلامی دور بمانیم ضربه بزرگ آن را در آینده خواهیم دید.

مجیدی اظهار داشت: حیف است از عملیات والفجر ۸ یاد کنیم ولی نام سردار بزرگ نهاوندی و استان همدان یعنی حاج میرزا محمد سلگی را نبریم زیرا ایشان همان سردار دلیری هستند که در دو عملیات بزرگ والفجر ۸ و مرصاد نقش اساسی و غیرقابل‌انکاری در مبارزه با دشمنان داشتند.

وی گفت: مردم خوب، ولایت مدار و انقلابی نهاوند ارادت و محبت خود را در طول دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس به‌خوبی نشان دادند که گواه آن تقدیم بیش از ۸۵۰ شهید و چند هزار رزمنده ایثارگر و آزاده است که همه این‌ها از الطاف خداوندی نفس حضرت امام (ره) و رهنمودهای پدر گونه مقام معظم رهبری است.

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: اگر امروز در تمامی عرصه‌ها پیشرفت‌های خیره‌کننده جوانان این مرز و بوم چشم ابرقدرت‌ها و جهانیان مخالف ملت ایران را کور کرده است به برکت مجاهدت‌های همین شهداست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار