آیا شدنی است؟
معاون آخوندی در حالی از تحویل مسکن مهر 10 استان اولویت دار کشور تا اردیبهشت سال ۹۶، خبر داده است که هنوز 2 هزار و 24 واحد مسکن مهر در استان اردبیل تکمیل نشده است.
کد خبر: ۳۵۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 08 January 2017
به گزارش تابناک اردبیل به نقل از سبلان ما، مسکن مهر از آن پروژه‎هایی است که هر از گاهی چند، وعده اتمام آن به گوش می‌رسد، امروز هم قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی درباره طرح مسکن مهر، گفت: پرونده مسکن مهر ۱۰ استان اولویت دار شامل یزد، اردبیل، ایلام، زنجان، مرکزی، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد باید تا اردیبهشت سال ۹۶ بسته شود.

به گفته مهرآبادی اگر دستگاه‌های مربوط کمک کنند و مصوبات دولت محقق شود تمامی پروژه‌ها به غیر از واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی و مشکل‌دار تا پایان دولت به پایان می رسد.

وعده تحویل مسکن مهر 10 استان کشور، توسط معاون آخوندی در حالی داده شده که طبق اعلام 13 روز قبل محبوب حیدری آنهم در جلسه شورای مسکن استان اردبیل ، در حال حاضر در این استان 2 هزار و 24 واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است.

به گفته حیدری از 2 هزار و 24 واحد مسکن مهر تکمیل نشده در استان اردبیل تعداد یک هزار و 35 واحد تا پایان سال تکمیل می‌شود و بیش از 980 واحد، مشکل معارض دارد.

بر این اساس از واحدهای معارض‌دار مسکن مهر استان اردبیل، 648 واحد در مرکز این استان، 260 واحد در شهرستان مشگین‌شهر و 81 واحد نیز در شهرستان گرمی قرار دارد.

طبق اظهارات سرپرست راه و شهرسازی استان اردبیل، اعتبار تامین زیرساخت‌های شهرک‌های مسکن مهر این استان، اختصاص نیافته که در صورت اختصاص و هزینه‌کرد اعتبار 4 میلیارد تومانی زیرساختهای لازم دراین شهرکها تامین می‌شود.

علاوه بر این احداث مدرسه و مسجد در مسکن‎های مهر استان اردبیل نیز مشکل دیگری است که مساکن مهر اردبیل با آن دست به گریبانند؛ براین اساس از 7 مدرسه و 7 مسجد که قرار بوده در شهرکهای مسکن مهر اردبیل احداث شود 6 مسجد و 4 مدرسه به بهره‌برداری رسیده است .

همچنین طبق آمار اعلامی حیدری برای آسفالت معابر و خیابان‌های شهرک مسکن مهر مشگین‌شهر، 4 میلیارد ریال به شهرداری مشگین‌شهر اختصاص یافته اما در این حوزه اقدامی انجام نشده است.

در شهرک مسکن مهر کوثر نیز قرار بود مبلغ 2 میلیارد ریال برای آماده‌سازی مسکن مهر کوثر از سوی فرمانداری به پیمانکار ارائه شود اما این اعتبارات نیز پرداخت نشده است.

برای تامین زیرساختهای مساکن مهر شهرکهای پیله‌سهران و شام‌اسبی در اردبیل نیز قرار است با مساعد شدن شرایط جوی شهرداری عملیات آسفالت‌ریزی در این مناطق را آغاز کند.

در استان اردبیل با تغییر مکرر لیست تعداد مسکن مهر، بیش از 41 هزار و 590 واحد مسکن مهر در حال احداث بود که از این تعداد دو هزار و 24 واحد، تکمیل نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار