کد خبر: ۳۵۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴ 07 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حشمت الله عسگری روز شنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل که با حضور نعمت الهی معاون اعتبارات بانک سینا برگزار شد، اظهار کرد: این مبلغ در راستای حمایت از طرح های کوچک و متوسط و تنوع بخشی به سیاست های مالی استان در قالب تفاهم نامه ای که با بانک سینا منعقد شد پرداخت می شود.

وی افزود: 200 میلیارد ریال از این تسهیلات برای طرح های روستایی و مابقی به طرح های غیر روستایی تولیدی در این استان اختصاص خواهد یافت.

عسگری تاکید کرد: یارانه این تسهیلات به صورت مشارکتی با همراهی بنیاد مستضعفان کشور به صورت پنج درصد استانداری و پنج درصد بنیاد مستضعفان به بانک سینا پرداخت می شود.

وی از معرفی طرح های متعدد به ارزش 530 میلیارد ریال به بانک سینا خبر داد و گفت: اکنون 13 طرح به مبلغ 140 میلیارد ریال با اشتغال زایی یک هزار نفر مصوب شده و جهت پرداخت به شعب بانک سینا ارجاع شد که هم اکنون در مرحله تکمیل پرونده و تامین وثیقه از سوی متقاضیان قرار دارد.

وی در این نشست که به منظور بررسی طرح ها و پیگیری مسائل و مشکلات آنها با حضور مدیرعامل بانک سینا و کارشناسان این بانک برگزار شد ابراز امیدواری کرد با توجه به قول های مساعد و همراهی مسئولان این بانک این تسهیلات هرچه سریعتر جذب شود.

معاون اعتبارات بانک سینا نیز در این نشست با بیان اینکه تنها یک شعبه در استان ایلام فعال داریم، گفت: در این شعبه 95 درصد منابع را به عنوان تسهیلات پرداخت کرده ایم.

غلام عباس نعمت الهی اظهار کرد: اکنون 13 پرونده به مبلغ 150 میلیارد ریال در این بانک در حال بررسی است که تاکنون 30 میلیارد ریال از این مقدار در قالب تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه اکنون پرداخت 50 میلیارد ریال تسهیلات دیگر را در حال بررسی داریم، افزود: همچنین خارج از 28 طرح معرفی شده به این بانک، 2 طرح نیز خارج از تفاهم نامه قول مساعد دادیم که تسهیلات مورد نیازشان را پرداخت کنیم.

در ادامه این نشست رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استان و کارشناسان بانک و مجریان طرح ها به ارائه مسائل و مشکلات خود در زمینه طرح های معرفی شده پرداختند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار