مدیر حوزه علمیه قزوین:
مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: افرادی که موافق حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند، بزدل بوده و آزادمرد نیستند و باید توبه کنند؛ همان‌طور که سران فتنه توبه نکردند و منزوی شدند.
کد خبر: ۳۵۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 07 January 2017
به گزار ش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام علی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در دوران ظهور اسلام پیامبر اکرم(ص) سه سال نخست، رسالت خود را مخفیانه انجام دادند چراکه دشمنان نمی‌‌خواستند حضرت به صورت آشکار مطالب حق را بیان کنند.

وی با بیان اینکه در دوران امام حسین‌(ع) ابوسفیان‌ها، معاویه‌ها، یزیدها و مروان‌ها در برابر آموزه‌های دینی موضع گرفتند، افزود: در هر زمانی، اسلام مخالف‌هایی داشته که ائمه‌اطهار(ع) را به شهادت رسانده و به طریقی تبعید و محاصره کردند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین اضافه کرد: امروز معاویه‌ها و ابوسفیان‌های زمان علیه اسلام قیام کردند که در رأس آن‌ها آمریکا همان ابوسفیان، معاویه و پدر داعشی‌ها است که سعی در براندازی انقلاب اسلامی دارد.

عباسی با بیان اینکه داعشی‌ها تربیت‌شدگان آمریکایی‌ها هستند، یادآور شد: هرجا آزادی در این عالم بوده، آمریکا بر علیه آزادگان اقدام کرده است که نمونه آن را می‌توان بر علیه نسل انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی علیه ایران اشاره کرد.

وی تصریح کرد: امروز جنگ نیابتی یمن و سوریه برگرفته از توطئه‌های آمریکا است که عربستان از آن حمایت می‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به وصیت‌نامه امام خمینی(ره) مطرح کرد: امام راحل آمریکا را تروریست به ذات می‌داند و افرادی که چه در داخل و خارج از کشور درصدد هستند شعار «مرگ بر آمریکا» را حذف کنند، آن‌ها آمریکایی بوده و افراد جیره‌خوار آمریکا هستند و ملت در مقابل این افراد خواهد ایستاد.

عباسی عنوان کرد: اگر در مملکت، یزیدی‌ها و عمر و عاص‌ها بخواهند اقدامی انجام دهند، ملت ایران آن‌ها را بر سر جای خود نشانده و برخورد قاطع با آن‌ها می‌کنند؛ این موضوع باید به گوش مسؤولان کشوری و استان قزوین برسد.

این مسؤول بیان کرد: افرادی که موافق حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند، بزدل بوده و آزادمرد نیستند و باید توبه کنند؛ همان‌طور که سران فتنه توبه نکردند و منزوی شدند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: سران فتنه منفور ملت شدند و افرادی که بخواهند ذلیلانه، پلیدانه و خبیثانه شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنند، از صف ملت کاملاً حذف می‌شوند و هیچ جایگاهی در بین ملت نخواهند داشت و دنیای آن‌ها تیره و تار و آخرت آن‌ها تباه می‌شود.

عباسی گفت: برخی خواص در موضوع برجام از آمریکا سیلی خوردند که نتیجه اعتماد به شیطان بوده و منزوی خواهند شد.

وی اضافه کرد: افرادی که از آمریکا سیلی خوردند، هنوز توبه نکرده و پشیمان نیستند؛ آن‌ها مستحق ذلت هستند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین افزود: مردم شهیدپرور و دلسوز استان قزوین هیچ وقت تن به ذلت نمی‌دهند و هر کسی که داعیه‌ای داشته باشد، سیلی می‌خورد و در دنیا ذلیل و منزوی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار