معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری 23 دوره تخصصی امداد و نجات توسط هلال احمر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 07 January 2017

به گزارش تابناک یزد،احمد لجه با تاکید بر لزوم ارتقای سطح دانش و مهارت امدادگران هلال احمر اظهار داشت: این دوره‌ها با هدف آمادگی و آشنایی امدادگران و نجاتگران و تربیت نیروهای کارآمد و پرتوان در این زمینه در سطح شعب استان برگزار خواهد شد.

وی همچنین به تشریح فعالیت‌های آموزشی امداد و نجات هلال‌احمر در سطح استان پرداخت و افزود: در طول سال جاری دوره‌های عمومی، پایه و تخصصی امداد و نجات در بیش ‌از 10 شعبه و مراکز امور جوانان هلال احمر استان یزد برگزار شده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه به شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی گواهینامه معتبر ارائه می‌شود، عنوان کرد: بیش‌از چهار هزار نفر در دوره‌های عمومی امداد وکمک‌های اولیه در سطح استان شرکت و گواهینامه خود را پس از 40 ساعت آموزش، دریافت کردند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر برای عامه مردم نیز برنامه‌های آموزشی دارد که این برنامه‌ها در طول سال نیز برگزار شده است، ادامه داد: نزدیک به 15هزار نفر از شهروندان یزدی در دوره‌های آموزشی جمعیت هلال احمر شرکت کردند و آموزش‌های لازم را در این زمینه فرا گرفتند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان یزد با بیان اینکه 17 دوره تخصصی امداد و نجات ویژه امدادگران و نجات‌گران این جمعیت برگزار شده است، اظهار داشت: پنج دوره تخصصی امداد و 12 دوره تخصصی نجات با حضور 450 نفر برگزار شد اما برنامه‌های آموزشی جمعیت هلال احمر تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: تا پایان سال جاری پنج دوره کشوری و منطقه‌ای همراه با کلاس‌های تئوری و عملی در راستای ارتقای مهارت و توانمندی امدادگران در هنگام امداد رسانی‌ها در سطوح مختلف خواهیم داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار