نمازگزاران جمعه شهر مقدس قم در آستانه سالروز قیام 19 دی با امضای توماری با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۳۵۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 06 January 2017
به گزارش تابناک قم، دراین تومار آمده است: مردم این دیار، همیشه از ارادتمندان و محبان خاندان عترت و طهارت(ع) بوده اند و بصیرت و معرفت آنان حول نقطه توحید، در مدار آیین حق تعالی در چرخش است؛ این مردم، بارها در معرکه های دفاع از دین، «پیرهن چاک و غزلخوان و صراحی در دست»، جان نثاری خویش را با به مسلخ بردن جانشان در دفاع از حریم قدسی معبود و دین بر حقش نشان داده اند.

در این تومار بیان شده است: سوگند به خون های به ناحق ریخته شده که ظلم ماندنی نیست و استکبار درهم شکستنی است و این انقلاب را خداوند مثالی زد از هزار وعده تخلف ناپذیرش تا بدانیم زمین را بندگان صالح خدا و مستضعفان، رهبر و وارث خواهند شد.

در این تومار ذکر شده است: سهم مردم انقلابی ما، از میان صفحات سرخ تاریخ، 19 دی بود تا صلابت، شور و شعور حامیان حقیقت و پیروان ولی فقیه را در تاریخ بنویسند و اکنون نیز، هم چون هر سال به مثابه تجدید عهدی با انقلاب و رهبری، 19 دی ماه را با همان صلابت و بصیرت روزهای پرشور انقلاب، با رهبر فرزانه خویش، لبیک گو احرام شهادت می بندیم تا خواب های پریشان دشمنان را به وحشت و خیال خام مبدل کنیم.

در این تومار بیان شده است: عهد می بندیم با رهبر و خون شهدای 19 دی که حتی لحظه ای در رسالت بر دوشمان در حفظ و حراست از دین و انقلاب و آرمان هایمان، دست نخواهیم کشید و تمام قد در عرصه های ابتلائات و آزمون ها، سرشار از بصیرت و سیراب از معرفت و مملو از صلابت وعزت حسینی، گوش به فرمان رهبر و چشم به اشاره مقتدایمان ایستاده ایم.

در ادامه این تومار آمده است: ما همان سروهای تنومند ریشه دوانده نوزدهم دی دیروزیم که امروز به بار نشسته ایم و میوه بصیرت و جان نثاری خویش را تقدیم این انقلاب مقدس می کنیم.

نهم تا نوزدهم دی ماه به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است. 

امضای تومار تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب

امضای تومار تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار