امام جمعه روانسر گفت: افرادی که خود را پیرو حضرت عیسی (ع) و منادی دفاع از حقوق بشر معرفی می کنند در بسیاری از ممالک و کشورها دست درازی می کنند.
کد خبر: ۳۵۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 02 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری روز دوشنبه در جلسه اخلاق مدیران روانسر که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد، افزود: مقام و منزلت حضرت عیسی(ع) بسیار رفیع است و ظلم ستیزی یکی از خصایص آن حضرت بود.
وی تصریح کرد: دشمن هر لحظه با توطئه و ترفندی جدید در پی تضعیف مسلمانان است که باید امت اسلامی با پیروی از شریعت دین مبین اسلام و بهره گیری از سیره و سنت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) راه نفوذ دشمنان را مسدود کنند.
امام جمعه روانسر اظهار داشت: در هر جامعه ای که اخلاق اسلامی حاکم باشد زمینه تعالی و اعتلای آن جامعه فراهم خواهد شد.
ماموستا غفوری با بیان اینکه تقوا در همه مراحل زندگی لازم و ضروری است، اضافه کرد: انجام فرایض دینی، دوری جستن از گناه و شکر نعمت های الهی باید در زندگی همه انسانها نهادینه شود.
وی ادامه داد: ما امت اسلامی باید به آنچه که در اطراف ما رخ می دهد بصیرت، آگاهی، هوشیاری و وظیفه شناسی لازم را داشته باشیم.
بساطعلی نوری معاون فرماندار روانسر نیز گفت: رفتار مسوولان با مردم باید توام با حسن خلق و صداقت باشد و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
سرهنگ علی اصغر اله دانه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر هم گفت: کار و خدمت به مردم ممکن است ما را از پرداختن به برخی از مسائل غافل سازد، به همین منظور سعی شده تا نشست های درس اخلاق بهانه ای برای دور هم آمدن مدیران و آموختن بیشتر آموزه های اخلاقی و اسلامی باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار