در نه ماهه سال جاري 558نفر به جهت تشكيل پرونده با موضوع همسر آزاری به ادارات پزشكي قانوني استان مراجعه كرده اند.
کد خبر: ۳۵۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 01 January 2017
دین اسلام برای نهاد خانواده در نظام اجتماعی، ارزش بسیار بالایی قائل است و آن را عامل ایجاد سکینه و آرامش بین اعضای خانواده و جامعه می‎شمارد، بدین لحاظ حقوق و تکالیفی را برای اعضای خانواده معین کرده و آنها را به رعایت این موارد ترغیب و تشویق نموده است و داشتن روابط سالم و اخلاقی را درکانون خانواده مبتنی بر رهایی از خودبینی و خودخواهی و رعایت احترام متقابل، گذشت و فداکاری، ایثار و دگرخواهی، توجه به مصلحت خانواده و مودّت و رحمت قرار داده است.
در برخی جوامع وجود همسر آزاری به عنوان یکی از مشکلاتی است که خانواده ها دچار آن شده اند و باعث مراجعات به پزشک قانونی شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،در نه ماهه سال جاري 558نفر به جهت تشكيل پرونده با موضوع همسر آزاری به ادارات پزشكي قانوني استان مراجعه كرده اند.

بنابر گزارش پزشكي قانوني استان، در نه ماهه سال جاري 558 نفر به جهت تشكيل پرونده با موضوع همسر آزاری به ادارات پزشكي قانوني استان مراجعه كرده اند.از اين تعداد 22 نفر مرد و536 نفر زن بوده اند. اين رقم در مقایسه با مدت مشابه سال 94 که تعداد پرونده ها 349 مورد بود، 59.88 درصد افزایش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار