مسعود گودرزی؛نماینده مردم ممسنی و رستم گفت:بر این باور هستم که اراده غرب و کشورهای گروه 1+5 این نیست که برجام نقض شود. /نماینده مردم لارستان در مجلس، گفت: دخالت‌های برخی مقامات سیاسی استان فارس در حوزه‌های تخصصی پزشکی ممکن است موجب تنش‌هایی شود.
کد خبر: ۳۵۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴ 29 December 2016
هیچکدام از طرفین خواهان لغو برجام نیستند
به گزارش تابناک فارس:مسعود گودرزی؛نماینده مردم ممسنی و رستم گفت:بر این باور هستم که اراده غرب و کشورهای گروه 1+5 این نیست که برجام نقض شود. آمریکا نمی خواهد قانون ایسا به گونه ای اجرا شود که برجام نقض شود چرا که رئیس جمهور آن را امضا نکرده است و به گفته وزیر امور خارجه آمریکا بخش هایی از این قانون که در تضاد با برجام است تعلیق خواهد شد.عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به این نکات، تصور می شود در کمیسیون مشترک برجام، لغو یا نقض  توافق هسته ای مصوب نخواهد شد بلکه نکات و تذکراتی به طرفین داده خواهد شد تا اجرای برجام از مسیر اصلی  منحرف نشود.
 
هشدار در خصوص دخالت سیاسی ها در حوزه بهداشت و درمان
نماینده مردم لارستان در مجلس، گفت: دخالت‌های برخی مقامات سیاسی استان فارس در حوزه‌های تخصصی پزشکی ممکن است موجب تنش‌هایی شود.
جمشید جعفرپور در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور، متذکر شد: برخی مقامات سیاسی استان فارس دخالت‌های بی‌توجیهی در حوزه‌های تخصصی پزشکی و بی‌توجهی به نظرات کارشناسی مقامات مسئول حوزه پزشکی دارند.
وی افزود: این مسئله علاوه بر تاخیر در ارائه خدمات پزشکی به مناطق و روستاهای مختلف ممکن است موجب تنش‌هایی هم بشود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار