معاون تربیت بدنی و سلامت قزوین اعلام کرد:
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین از راه اندازی کمپین ملی غذای سالم خبر داد.
کد خبر: ۳۵۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 29 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به تغذیه سالم گفت: کمپین ملی غذای سالم با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش و معاونت بهداشت وزارت بهداشت و روان و آموزش پزشکی ایجاد شده است.

وی افزود: این کمپین با هدف ترویج رژیم غذایی سالم در بین دانش آموزان، خانواده ها و فرهنگیان راه اندازی شده است.

معاون تریت بدنی و سلامت آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش از گستردگی جامعه مخاطبان بسیاری برخوردار است، لذا آموزش و پرورش می تواند در ترویج استفاده از رژیم غذایی سالم نقش بسزایی دارد.

صادقی تصریح کرد: در خصوص کمپین ملی غذای سالم، 7 کلید رژیم غذایی سالم در قالب پوستر طراحی شده است و در این پوستر ها شعارهایی از قبیل مصرف میوه، سبزیجات، لبنیات و حبوبات و نیز کاهش مصرف مواد قندی، نمک و چربی و روغن گنجانده شده است.

ایشان در ادامه گفت: علاوه بر 7 پوستر کلید رژیم غذایی سالم، 3 پوستر نیز شامل ایمنی غذا در مدارس، بسیج آموزشی غذای سالم و میان وعده های ناسالم طراحی شده است که در حوزه آموزش و پرورش مورد استفاده و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: در تمامی پوسترهای طراحی شده، پیام های بهداشتی با موضوعاتی از قبیل رژیم غذایی مناسب و نامناسب، نکات بهداشتی قبل از تهیه غذا و مصرف آن و میان وعده های ناسالم درج شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار