استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:امیدواریم با اختصاص خط اعتباری ویژه از سوی بانک مرکزی بتوانیم شاهد گسیل اعتبارات بیشتری به ایلام باشیم تا زمینه برای اجرای طرح های بزرگ صنعتی فراهم شود.
کد خبر: ۳۵۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 29 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا مروارید در دیدار مشاور مدیرعامل و مدیر امور شعب منطقه یک بانک صادرات ایران اظهار کرد: با وجود آنکه در سال های اخیر طرح های بزرگی در زمینه انرژی در این استان آغاز شده ولی در حوزه ایجاد صنایع مادر با وجود ظرفیت های بالا در ابتدای راه هستیم ضمن اینکه فعالان این عرصه نیز در زمینه صورت های مالی شفاف تجربه چندانی ندارند.
 
مروارید افزود: طرح های متعدد تولیدی و صنعتی در این استان وجود دارد که با مشکلاتی در زمینه تامین سرمایه در گردش و نقدینگی مواجه هستند که در صورت حمایت بانک ها می توان آنها را به چرخه تولید بر گردانده و تعداد زیادی از افراد جویای کار را شاغل کرد.
 

 مروارید ادامه داد: ایلام با وجود داشتن 430 کیلومتر مرز با کشور عراق تاکنون نتوانسته آنطور که باید از مزایای آن بهره برداری کند، عراقی های هم مرز با ایلام از منابع مالی بسیاری برخوردارند که می توان با اجرای طرح های مورد نیاز آنان شرکت های متعددی را فعال کرد.
 
 
استاندار ایلام یادآور شد: 19 بانک دولتی و نیمه دولتی در کشور فعالیت می کنند که اگر هر کدام حدود 200 میلیارد ریال را به ایلام اختصاص دهند، مبلغ جمع آوری شده می تواند در سرعت بخشی به اجرای طرح های زیربنایی و اشتغالزا در این استان کمک شایان توجهی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار