مدیر راهداری استان قزوین:
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: بارش برف در محورهای مواصلاتی استان آغاز شده و حرکت در برخی محورها با زنجیر چرخ ممکن است.
کد خبر: ۳۵۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 28 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، جواد حق لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: از بعدازظهر امروز سه شنبه بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی استان آغاز شده و با این تغییرات جوی تمامی راهداران در پایگاهها و راهدارخانه ها به حالت آماده باش کامل درآمده اند.

حق لطفی بیان کرد: بارش برف در محور آوج به همدان، گردنه کوهین، گردنه هجیب در محور بویین زهرا و قسطین لار در الموت آغاز شده ودر الموت تردد با زنجیر چرخ ممکن است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین بیان کرد: راهداران استان با نمک پاشی در مسیرهای برفگیر برای تردد ایمن در جاده ها اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد:ازتمامی رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان قزوین را دارند درخواست می کنیم به غیر از موارد ضروری از تردد در زمستان خودداری کرده و حتی المقدور از خودروهای عمومی برای مسافرت استفاده کنند.

حق لطفی گفت: رعایت مقررات راهنمایی ورانندگی و توجه به هشدارهای لازم و همراه داشتن پوشاک گرم و وعده غذایی مناسب با آرامش و احتیاط در سفر ضروری است.

کارشناس هواشناسی: بارش برف و باران تا ظهر چهارشنبه در قزوین ادامه دارد

رضا کاکاوند کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین هم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: سامانه بارشی از ظهر امروز وارد قزوین شده و در بیشتر محورهای استان بارش برف ادامه دارد.

وی افزود: با کاهش دید افقی به دلیل بارشها از رانندگان انتظار داریم با سرعت مطمئنه حرکت کرده و با اطلاع از شرایط جوی مسیرهای خود را انتخاب کنند.

کاکاوند بیان کرد: بارشها تا ظهر فردا چهارشنبه ادامه دارد و در ساعات آینده شاهد وزش باد شدید و رعد و برق و در سطح شهرها با خطر آب گرفتگی معابر مواجه هستیم.

وی اظهارداشت: سامانه بارشی تا ظهر فردا چهارشنبه در استان است و از عصر بتدریج استان را ترک خواهد کرد و از پنجشنبه شاهد هوای صاف خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی قزوین یادآورشد: در ۲۴ ساعت گذشته شهر آوج با سه درجه زیر صفر سردترین و رازمیان با ۷ درجه بالای صفر گرمترین شهر استان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار