مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ۹ دی روز میثاق امت با ولایت است و مردم در این روز با حضور حماسی آتش فتنه را خاموش کردند.
کد خبر: ۳۴۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 26 December 2016
حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح امروز در آیین گرامیداشت 9دی در جمع فعالان قرآنی و فرهنگی استان بوشهر  فرا رسیدن یوم الله 9 دی، سالروز حماسه غرورآفرین امت اسلامی و اعلام بیعت با ولایت و وفاداری نسبت به انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه فتنه سال 88 با هماهنگی دشمنان اصلی انقلاب طراحی شده بود  اظهار داشت:حادثه 9 دی پس از فتنه‌ای به وقوع پیوست که دشمنان اصلی نظام و انقلاب اسلامی طراحی کردند و عوامل دست نشانده آنها از داخل برای تحقق توطئه‌های دشمنان با آنها همصدا شدند.

وی با اشاره به حضور چشمگیر مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری سال 88 واقعه‌ای بود که در هیچ کشوری سابقه حضور حداکثری مردم به این اندازه نبود به نحوی که همه در مقابل حضور چشمگیر و آگاهانه مردم حیرت زده شدند.

سروستانی با بیان اینکه فتنه سال 1388 با هماهنگی و طراحان دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد شد افزود: دشمنان طرح تقلب را مدت‌ها قبل از برگزاری انتخابات طراحی کرده بودند،  که متاسفانه عوامل فتنه در این دام قرار گرفتند و مشکلات و تلخی‌هایی را برای نظام اسلامی ایجاد کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اعلام انزجار مردم از فتنه‌گران خاطرنشان کرد: بعد از روشن شدن جریان فتنه، قاطبه مردم با هوشیاری کامل مسیر انقلاب را دنبال کردند و تنفر خود را نسبت به فتنه و فتنه‌گران و عوامل آنها نشان دادند.

وی با اشاره به  حماسه 9 دی با حضور حماسی مردم در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: نهایتا بعد از کشمکش‌های مختلف و هوشیاری به موقع دوستداران انقلاب اسلامی در روز نهم دی ماه موج عظیمی از مردم انقلابی به پا خاست و برای همیشه آتش فتنه را خاموش کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار