کد خبر: ۳۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹ 13 May 2015

به گزارش تابناک یزد، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ با تایید محرومیت محمدرضا براری وزنه‌بردار 105 کیلوگرم گفت: حکم محرومیت وی به مدت دو سال است و تا اردیبهشت 95 وی حق شرکت در هیچ رقابتی را ندارد.

دکتر رامین طباطبایی در رابطه با محرومیت محمدرضا براری از شرکت در رقابت‌های وزنه‌برداری اظهار کرد: حکم محرومیت وی از مردادماه سال 93 زمانی که مشخص شد تست دوپینگ وی مثبت است از سوی نادو مورد تایید قرار گرفت و از آن تاریخ تا به امروز وی در هیچ رقابتی شرکت نکرده است.

وی در رابطه با اینکه علت اعلام نشدن حکم محرومیت وی به صورت رسمی از سوی نادو گفت: در آن زمان به خاطر بازی‌های آسیایی اینچئون و به جهت جلوگیری از هر گونه تنش در اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری، نادو تصمیم گرفت حکم محرومیت براری را به صورت غیر رسمی به وی اعلام کند تا تیم بدون هیچ گونه تنشی راهی بازی‌های آسیایی اینچئون شود. هرچند فدراسیون وزنه‌برداری در این باره به خاطر اینکه وی یکی از امیدهای کسب مدال در این مسابقه‌ها بود، از ما تقاضا کرد که محرومیت وی را بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون اعلام کنیم و وی بتواند در مسابقه‌ها شرکت کند اما به هر صورت ما این تقاضای فدراسیون وزنه‌برداری را قبول نکردیم و براری از مردادماه سال 93 به صورت رسمی به دلیل استفاده از مواد ممنوعه از شرکت در هر گونه صحنه‌های بین‌المللی و داخلی محروم شد و این حکم تا اردیبهشت ماه سال 95 قابل اجراست.

طباطبایی در پایان ضمن تشکر از براری که تا به امروز با ستاد ملی مبارزه با دوپینگ همکاری لازم را داشته است، گفت: این ورزشکار تا به امروز در هیچ صحنه‌ی رقابتی حضور نداشته و از محرومیت خود تخطی نکرده است.


ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار