مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: وزیر آموزش و پرورش به همراه معاونان این وزارتخانه از شامگاه امروز /دوشنبه/ به این استان سفر خواهد کرد.
کد خبر: ۳۴۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 26 December 2016


علی مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش پس از ورود به زاهدان در نشست تشکل های فرهنگیان سیستان وبلوچستان در خانه معلم زاهدان شرکت می کند.
وی با بیان اینکه معاونان این وزارتخانه نیز که امروز وارد استان شده اند به شهرستانهای زابل، خاش و سراوان سفر خواهند کرد، افزود: یوسف نجفی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش به زابل، اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش به سراوان و علی زرافشان معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش به شهرستان خاش عزیمت می کنند.
وی برنامه های روز سه شنبه وزیر آموزش و پرورش در زاهدان را حضور در گلزار شهدا، بازدید از مدارس شیر آباد در حاشیه شهر، شرکت در نشست مدیران مدارس سیستان و بلوچستان در مجتمع شهید عالی زاهدان و راه اندازی سه سامانه ویژه فرهنگیان، مدیران مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان، افتتاح باغ رستوران خانه معلم، کلنگ زنی چند طرح آموزشی در استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و شرکت در نشست توسعه شاخص های آموزشی مناطق محروم کشور در زاهدان عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار