امام جمعه شهرکرد تاکید کرد
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: حماسه 9 دی سال 88، نظام جمهوری اسلامی را در برابر دسیسه استکبار جهانی و برخی افراد فریب خورده داخلی بیمه کرد.
کد خبر: ۳۴۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 25 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در دومین روز از هفته بصیرت و میثاق با ولایت در جمع ستاد مردمی گرامیداشت ایام الله 9 دی استان افزود: حماسه یوم الله 9 دی در سال 88، تجلی عینی قدرت الهی، زیباترین جلوه بصیرت و ولایتمداری و یکپارچگی امت اسلامی ایران بود.
وی، با بیان اینکه در این حماسه بزرگ، مردم با بصیرت ایران بساط فتنه و توطئه پیچیده و حساب شده استکبار جهانی را خنثی کردند، اظهار کرد: در فتنه 88 عوام داخلی خود فروخته و منافقان با برنامهد ریزی استکبار جهانی، به بهانه واهی تقلب انتخابات وارد میدان شد، اما مشت محکمی از مردم خوردند.
امام جمعه شهرکرد توضیح داد: فتنه 88 سازمان یافته، هدایت و برنامه ریزی شده از سوی استکبار جهانی بود که اسناد به دست آمده در چند سال اخیر، این موضوع را ثابت می کند.
وی، رمز متجلی شدن و خروش مردم در یوم الله 9 دی را بارو عمیق دینی امت، مدیریت مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بصیرت مردمی و عاشورای حسینی(ع) عنوان کرد و گفت: اگر یکی از این عوامل در جامعه کمرنگ بود، استکبار به توطئه خود که لطمه زدن به اصل نظام بود، دست می یافت اما با عنایت حق تعالی، دشمن مایوس و رسوا شد.
وی، حسد و خودبینی را علل اصلی فریب برخی از عوامل فتنه داخلی ذکر و تاکید کرد: آفت حسد و کینه، برخی از افراد سرشناس داخلی را نیز برای بدست آوردن قدرت مادی در فتنه سال 88 کور کرده بود.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری خطر منافقان داخلی را بیشتر از خطر عوامل خارجی عنوان کرد و گفت: دشمنان خارجی وضعیت مشخصی دارد و همواره رسواست که نظام جمهوری اسلامی برای سرکوب آنها مشکل خاصی ندارد، ولی تفرقه و حسد ورزی برخی عوامل داخلی خسارت سنگین و جبران ناپذیری بر ارزشها و دستاوردهای نظام اسلامی وارد می کند که باید امت ولایتمدار هوشیار باشند.
در این آیین از نمونه تولیدات فرهنگی ستاد هفتمین حماسه 9 دی استان چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شهرکرد رونمایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار