در دی ماه جاری صورت می‌گیرد
مسؤول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال استان قزوین از برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال این استان در 17 دی ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۴۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 25 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حسین صانع‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس قزوین از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال استان قزوین در دی ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور سرپرستان و مربیان تیم‌های حاضر صورت گرفت تیم‌ها آمادگی خود را برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام کردند و مقرر شد تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر قزوین تا قبل از آغاز بازی‌ها مدارک رسمی بازیکنان و کادر فنی تیم‌های خود را تحویل مسؤولان برگزاری مسابقات دهند.

وی با اشاره به قهرمانی تیم ستارگان اسفرورین در دوره قبل مسابقات لیگ برتر استان قزوین عنوان کرد: هر ساله قهرمان مسابقات این لیگ به مسابقات لیگ مناطق کشور اعزام می‌شود که قهرمان این دوره از استان در اردیبهشت ماه سال 96 به مصاف حریفان کشوری خود خواهد رفت.

مسؤول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال استان قزوین با بیان اینکه مقدمات برای برگزاری این دوره از مسابقات پیش‌بینی و قرعه‌کشی هم صورت گرفته است، تصریح کرد: در برنامه‌ریزی‌ تنظیم شده، تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتسال قزوین حریفان خود را شناختند و مقرر شد این مسابقات از 17 دی ماه جاری در این استان برگزار شود.

صانع‌فر در ادامه به حضور هشت تیم فوتسال از شهرستان‌های مختلف در لیگ برتر استان قزوین اشاره کرد و گفت: تیم‌های لیگ برتر این استان را المپیک حمزه محمودآباد، پردیس اسفرورین، زیتون طلایی طارم، استقلال بیدستان، شهرداری شال، رهروان شاهد محمدیه، ستارگان اسفرورین و پویا قزوین تشکیل می‌دهد.

این مسؤول ورزشی در پایان مطرح کرد: امید است تیم‌های حاضر در این لیگ همکاری‌های لازم را با مسؤولان برگزاری لیگ برتر استان قزوین داشته باشند تا این دوره از مسابقات با کمترین حاشیه و تنش برگزار شود و در این میان هم تیم‌های حاضر اصل اخلاق‌مداری را محور برنامه خود قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار