در شورای شهر قزوین مصوب شد
در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین تشکیل کمیته‌ بررسی عملکرد و فعالیت‌های شورای سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین مصوب شد.
کد خبر: ۳۴۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 25 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه شورای اسلامی شهر قزوین ظهر امروز با حضور اعضای شورای این شهر در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد.

در این جلسه، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین پیرامون تشکیل کمیته‌ای‌ متشکل از مسؤولان مربوطه، نمایندگان شورای عالی سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورا به منظور بررسی عملکرد و فعالیت‌های شورای سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین بحث و تبادل نظر کردند.

در جلسه فوق مقرر شد، اعضای این کمیته اقداماتی از جمله فعالیت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین، انعقاد توافقات طرفین در انجام تعهدات سرمایه‌گذاری، میزان سود کسب شده سرمایه‌گذار و شهرداری در پروژه‌های سرمایه‌گذاری و طرح توسعه 5 ساله را بررسی و ارزیابی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه با اشاره به اینکه برگزاری اجلاس‌های ملی و فرا‌ملی با مبالغ سنگین برگزار می‌شود، اظهار داشت: با تشکیل این کمیته مشخص می‌شود که به چه میزان این اجلاس‌ها در توسعه شهری مؤثر بوده و آیا لزومی به برپایی چنین برنامه‌هایی وجود دارد.

فرج‌الله فصیحی‌رامندی عنوان کرد: راه‌اندازی کمیته‌ بررسی عملکرد شورای سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین می‌تواند کمک کند که به چه میزان در جذب سرمایه‌گذار با برگزاری همایش‌های ملی و فراملی همانند اجلاس شهرداران و جاده ابریشم موفق بوده‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین با تشکیل این کمیته، نتایج برگزاری و اهمیت همایش‌ها و عدم تحقق برخی پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین مشخص می‌شود تا با همفکری یکدیگر مشکلات موجود در این راستا را برطرف کنیم.

گفتنی است در پایان جلسه، با رأی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، تشکیل کمیته‌ بررسی عملکرد شورای سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین مصوب شد.

یادآور می‌شود، همچنین اعضای کمیته‌ بررسی عملکرد شورای سرمایه‌گذاری موظف شدند گزارشی از راهکارهای عملیاتی برای ارتقای سرمایه‌گذاری و رفع موانع موجود در جذب سرمایه‌گذار به قزوین تهیه کرده و به صحن علنی شورا ارائه دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار