مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از کلنگ زنی احداث دبستان 6 کلاسه زینب کبری(س) در منطقه ضیاء آباد خبر داد.
کد خبر: ۳۴۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 25 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اعلام این خبر افزود: کلنگ احداث دبستان 6 کلاسه دخترانه زینب کبری(س) در شهر ضیاءآباد به زمین زده شد.

وی اضافه کرد: این پروژه آموزشی با 700 متر زیربنا در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: این مرکز آموزشی با مشارکت تعدادی از خیرین مدرسه ساز و اعتبارات دولتی احداث می شود.

منطقه خرمدشت آقای جلیلوند را می توان نام برد.

سالار قاسمی اظهار داشت : با عنایت پروردگار متعال و همت مجموعه آموزش و پرورش استان در بیش از 80 درصد شاخص ها به نسبت سال گذشته رشد داشته ایم و تقریبا تمام پروژه های نیمه کار ه سال های گذشته را در دولت محترم تدبیر و امید به سرانجام رسانده ایم.

قاسمی در ادامه سخنان خود افزود : تمام کارهایی که ما در اداره آموزش و پرورش انجام می دهیم، سخت افزار است و اساس کار ما در خوب تربیت کردن دانش آموزان است، تربیتی که شامل مسائل آموزشی، دینی و فرهنگی سرزمین مان خواهد بود و این مهم کمک تمام مسئولین را می طلبد، آموزش و پرورش دستگاه حاکمیتی، استراتژیک و  سرمایه ای است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان در سفر خود به منطقه ضیاءآباد با اشاره به جذب اعتبارات لازم از سفر ریاست محترم جمهور به استان قزوین، در خصوص تکمیل اردوگاه شهید رجایی و به مرحله بهره برداری رساندن این پروژه قول مساعد داد.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان سخنان خود بیان کرد: این پروژه به مساحت 700 متر مربع و با تأمین اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال که 30 درصد آن را خیرین محترم منطقه تقبل نموده اند، آغاز به کار خواهد کرد و مهمترین ویژگی این پروژه مشارکت کلیه خیرین منطقه در این عمل انسانی و خیرخواهانه است که ما هم به ایشان دست مریزاد می گوییم.

گفتنی است در این برنامه مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس، فرماندار شهرستان تاکستان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان و رئیس آموزش و پرورش منطقه ضیاء آباد حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار