13 نفر شکارچی متخلف در حین شکار و حمل اسلحه شکاری توسط نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست استان در حوزه های قزوین، آبیک و بوئین‌زهرا دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۴۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 25 December 2016
سیاوش شمسی‌پور، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در گفت‌وگو با تابناک از قزوین، اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست مستقر در استان قزوین در حین عملیات گشت، کنترل و اجرای قوانین مقررات شکار و صید در سطح استان، موفق شدند 13 نفر شکارچی متخلف را دستگیر کنند.
وی افزود: به همراه این شکارچیان با سه قبضه اسلحه، یک قبضه اسلحه قاچاق ، لاشه یک راس کل وحشی ،یک عدد چاقو و یک دستگاه دوربین چشمی در حوزه قزوین ، یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق در بوئین زهرا، دو قبضه اسلحه متعلق به غیر، دو قبضه اسلحه و لاشه یک قطعه کبک در حوزه آبیک و یک قبضه اسلحه و یک قطعه کبک کشف شده است.
شمسی‌پور بیان کرد: پرونده متخلفین پس از تنظیم صورت مجلس در محل وقوع جرم ، جهت بررسی و اعلام حکم به مراجع قضایی مربوطه ارائه شد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در پایان تاکید کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان به طور مستمر و شبانه روزی و در ایام تعطیل نسبت به انجام عملیات گشت و کنترل در مناطق اقدام و در صورت مشاهده تخلف محیط زیستی با همکاری مراجع قضایی با متخلفان برخورد خواهند نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار