دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان قم گفت: 15 نفر به عنوان شورای مرکزی این تشکل و چهار نفر هم به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
کد خبر: ۳۴۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸ 24 December 2016
به گزارش تابناک قم، علیرضا جوانمردی با اشاره به فعالیت جامعه اسلامی مهندسین اظهار کرد: این تشکل از تشکل‌های اصولگرا است و جزو زیرمجموعه‌های 12 گانه جبهه پیروان خط امام و رهبری به شمار می‌رود، جامعه اسلامی مهندسین قدمت زیادی دارد و جزو تشکل‌های سیاسی تاثیرگذار در کشور است.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی مهندسین فعالیت خودش را در قم از سال 74 آغاز کرد، اما برگزاری نخستین مجمع عمومی این تشکل در قم در سال 86 اتفاق افتاد و روز پنج شنبه دوم دی ماه امسال سومین مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین استان قم برگزار شد.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان قم افزود: این تشکل حدود 110 عضو دارد و مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین قم با حضور بیش از دو سوم اعضا رسمیت پیدا کرد، در این مجمع نماینده دفتر مرکزی جامعه اسلامی مهندسین هم حضور داشت.

جوانمردی با اشاره به برگزاری سومین مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین استان قم اظهار کرد: در این جلسه من به عنوان دبیر این تشکل گزارشی از فعالیت جامعه اسلامی مهندسین در استان دادم، همچنین امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم به عنوان مهمان ویژه در مجمع حضور پیدا کرد و گزارشی از روند بررسی قانون ششم توسعه در مجلس را داد.

وی ادامه داد: با برگزاری انتخابات در سومین مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین استان قم، 15 نفر به عنوان شورای مرکزی این تشکل و چهار نفر هم به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان قم افزود: اعضای شورای مرکزی جدید این تشکل علیرضا جوانمردی، سید رسول سید حسینی، حسن بختیاری، حمید رضا موسوی، سید مهدی سجادیان، اسدالله قاسمی زاده، عبدالرضا سامانی، سید مجید فارغیان قمی، حسین نجفی، اباصلت احمدلو، جواد خلیلیان، علی اصغر بهادر، اسلام احمدلو، ماشاءاالله حسینی و امیر سمیعی هستند.

وی ادامه داد: سعید پیکانی، علی احمدی، امیرحسین اسمی خانی و مهدی غفاری هم به عنوان اعضای علی البدل شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین انتخاب شدند، اعضای این شورا در جلسه آتی خود دو نفر را به عنوان کاندیداهای دبیری جامعه اسلامی مهندسین استان قم انتخاب می‌کنند.

جوانمردی در پایان خاطرنشان کرد: اسامی دو نفر کاندیدای دبیری جامعه اسلامی مهندسین قم به دفتر مرکزی این تشکل ارسال خواهد شد و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین یکی از آن دو نفر را به عنوان دبیر این تشکل در استان قم ابلاغ می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار