رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش‌نشاني قزوين:
رئيس ايستگاه شماره هفت‌(مفتح) سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت‌: آتش‌سوزي يک دستگاه خودروي سواري پرايد در شهرک عارف قزوین با تلاش آتش‌نشانان اطفاء شد.
کد خبر: ۳۴۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 24 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ رضا امیری‌خسروبیگی افزود: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش‌نشانی قزوین در ساعت 14 و 1 دقیقه روز پنج‌شنبه 2 دی ماه از وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی سواری پراید در شهرک عارف‌، کوچه کیمیای 3 خبر داده شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه‌های شماره 7 (مفتح) و 6 (نواب) در کمتر از 2 دقیقه به محل حادثه اعزام و مشاهده کردند خودروی مذکور طعمه حریق شده و زبانه‌های آتش در حال سرایت به قسمت‌های مختلف خودرو است.

وی با اشاره به شدت حریق افزود: آتش‌نشانان با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهیزات اطفاء حریق در حداقل زمان ممکن شعله‌های آتش را مهار و از سرایت حریق به سایر قسمت‌های خودرو جلوگیری کردند.

رئیس ایستگاه شماره هفت‌(مفتح) سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در پایان با اشاره به اینکه این حادثه خوشبختانه خسارات جانی نداشت، یادآور شد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل و تحویل خودرو به مالک، به مأموریت خود پایان دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار