رئیس هیأت تیراندازی با کمان قزوین:
رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان قزوین با بیان اینکه سه تیرانداز این استان به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان دعوت شده‌اند، اضافه کرد: اسماعیل عبادی‌پور، یاسر عمویی و حنانه عظیمی‌نیا نمایندگان استان در این اردو حضور دارند.
کد خبر: ۳۴۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 23 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین مجید ملاحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات تیراندازی با کمان کمی زودتر از موعد مقرر برگزار شده است، اظهار داشت: هم اکنون این اردو با حضور سه نماینده از استان در تهران در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه سه تیرانداز استان قزوین به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان دعوت شده‌اند، اضافه کرد: اسماعیل عبادی‌پور، یاسر عمویی و حنانه عظیمی‌نیا نمایندگان استان در این اردو حضور دارند.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان قزوین با بیان اینکه این هیأت توانسته در سال جاری مسابقات آزاد کشوری و همایش همگانی برگزار کند، عنوان کرد: هیأت تیر و کمان استان قزوین در نظر دارد یک دوره مسابقات تیراندازی با کمان به مناسبت دهه فجر در استان برگزار کند و همچنین توانسته با برنامه‌ریزی منظم و دقیق به عنوان چهارمین هیأت برتر کشور مطرح شود.

ملاحسینی در ادامه با اشاره به اینکه ادامه دادن رشته ورزشی تیراندازی با کمان هزینه بالایی دارد، تصریح کرد: هیأت و فدراسیون تیراندازی با کمان تا دعوت شدن ورزشکار به اردوی تیم ملی نمی‌تواند کمک چندانی به ورزشکاران کند و در این زمینه هم بیشتر هزینه‌ها بر عهده خود ورزشکار است.

این مسؤول ورزشی از افتتاح سالن اختصاصی تیراندازی با کمان خبر داد و گفت: در حال حاضر بازیکنان این رشته ورزشی تمرینات خود را در مجموعه ورزشی شهید بابائی و ورزشگاه سردار آزادگان ادامه می‌دهند.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان قزوین از انتخابات رئیس این هیأت خبر داد و یادآور شد: این انتخابات در دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

ملاحسینی با اظهار به این موضوع که ورزشکاران رشته ورزشی تیراندازی با کمان در استان قزوین 550 نفر هستند، عنوان کرد: به دلیل بالا بودن قیمت تجهیزات ورزشی این رشته، در حال حاضر 50 نفر به صورت حرفه‌ای تیراندازی با کمان را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: هیأت تیراندازی با کمان استان قزوین توجه به سطوح پایه را یکی از اولویت‌های کار خود قرار داده و استعدادهای مطلوبی در سال‌های آتی معرفی می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار