در مسابقات توپ و تور
مسؤول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: دانش‌آموزان مدرسه فتح‌المبین شهر آبیک در مسابقات آموزشگاهی والیبال بر سکوی قهرمانی ایستادند.
کد خبر: ۳۴۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 21 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین مصطفی قاسمی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: مسابقات آموزشگاهی والیبال دانش‌آموزی شهرستان آبیک در سالن امام علی(ع) این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 6 تیم از آموزشگاه‌های مقطع ابتدایی شهرستان آبیک با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسؤول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: در این مسابقات علاوه بر تیم‌هایی از شهر آبیک، تیم والیبال دانش‌آموزان مدرسه بهرام‌خانی روستای عبدل‌آباد بخش بشاریات این شهرستان هم حضور داشت.

قاسمی‌فرد با بیان اینکه این مسابقات طی قرعه‌کشی بین تیم‌های حاضر برگزار شد، خاطرنشان کرد: تیم مدرسه شهدای فتح‌المبین شهر آبیک به کاپیتانی صادق عبدالهی و بازی محمدمهدی شعبانی، ایمان کرمی، امیرعلی فلاح، محمدرضا سرزارع، محمدامین کرمی، سپهر جوادزاده، امیرمحمد راهپیما و به مربیگری اسماعیل همتی و سرپرستی جواد عبدالهی به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

این مسؤول ورزشی بیان کرد: در این مسابقات تیم والیبال دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی بهرام‌خانی روستای عبدل‌آباد مقام دوم را از آن خود کرد و تیم مدرسه غیرانتفاعی امید هم بر سکوی سوم ایستاد.

مسؤول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک عنوان کرد: در پایان این دوره از مسابقات به تیم‌های نخست تا سوم حکم و کاپ قهرمانی اعطا شد.

قاسمی‌فرد ادامه داد: تیم والیبال دانش‌آموزان فتح‌المبین شهر آبیک که قهرمان این دوره از مسابقات شد، در 12 بهمن ماه سال جاری در مسابقات والیبال دانش‌آموزی استان قزوین شرکت می‌کند.

وی اضافه کرد: حسن شاهکندی، سیدعلا فیضی‌پور، علیرضا بیک‌پور، جواد عبدالهی و حکمت اسحاقی داوری مسابقات والیبال آموزشگاهی را بر عهده داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار