رئیس هیات بولینگ و کیو اسپرت استان قزوین گفت: 192 ورزشکار در رقابت های اسنوکر کشور در قزوین شرکت کرده و این رقابت ها از سطح بسیار بالائی برخوردار هستند.
کد خبر: ۳۴۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 21 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین مهدی بابائی چگینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پانزدهمین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر قهرمانی کشور به میزبانی استان قزوین به مناسبت گرامیداشت شادروان سید رحمت الله سید مصلایی پیشکسوت ورزشی استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این دوره از رقابت ها 192 ورزشکار از استان های خوزستان، قزوین، البرز، کرمان، اردبیل، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، زنجان، فارس، کردستان، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی و هرمزگان شرکت کرده اند.
این مسئول ورزشی با بیان اینکه این رقابت ها از 28 آذرماه در شهر صنعتی البرز آغاز شده و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد افزود: استقبال بسیار خوبی از این مسابقات در شهرستان انجام شده به گونه ای که روزانه حدود 200 تماشاچی در سالن برگزاری این رقابت ها حضور می یابند.
بابائی چگینی در پایان خاطرنشان ساخت: این رقابت ها از بزرگترین مسابقه های کشور در زیر رشته های بیلیارد است و حضور چندین قهرمان و مدال آور جهانی و آسیائی سطح بالائی به این رقابت ها بخشیده است.
اسنوکر یکی از زیر مجموعه‌های بازی بیلیارد بوده و با 15 توپ قرمز، مشکی، صورتی، آبی، قهوه‌ای، سبز، زرد، آبی و یک توپ سفید یا همان کیو بال انجام می شود.
بازیکنان با وارد کردن توپ قرمز به سوراخ های تعبیه شده در میز 1 امتیاز کسب کرده و مجاز هستند که سایر توپهای رنگی را به طرف سوراخهای میز هدایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار