رئیس شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به مشکلات کتابخانه اندیشه شهر قزوین گفت: زمانی که مردم می‌توانند از ظرفیت 100 درصدی این کتابخانه استفاده کنند چرا باید از ظرفیت 50 درصدی آن بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۳۴۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 20 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فرج‌الله فصیحی‌رامندی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد با اشاره به مشکلات کتابخانه اندیشه شهر قزوین اظهار داشت: زمانی که مردم می‌توانند از ظرفیت 100 درصدی این کتابخانه استفاده کنند چرا باید از ظرفیت 50 درصدی آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: این موضوع باید به صورت جدی بررسی شود تا هر دو سالن کتابخانه اندیشه مورد بهره‌برداری علاقمندان به مطالعه قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه دانش‌آموزان برای درس خواندن و مطالعه نیاز به فضای آرامی دارند، یادآور شد: چنین فضایی در کتابخانه‌ها مهیا است به همین دلیل باید این مکان‌های فرهنگی به درستی مدیریت شود تا مورد استفاده علاقمندان قرار گیرد.

فصیحی‌رامندی عنوان کرد: کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر قزوین مصوبات خود را در صحن شورا مطرح کنند و بعد از تصویب به مسؤول و نهاد مربوطه ابلاغ شود تا در این زمینه پیگیری‌ها با روند منظمی صورت گیرد.

حسین غیاثوند عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه هر مشکلی که در کتابخانه اندیشه وجود دارد باید برطرف شود، گفت: با برطرف کردن این مشکل اعضای کتابخانه می‌توانند از 100 درصد فضای آن استفاده کنند.

وی مطرح کرد: کتابخانه اندیشه ظرفیت این را دارد که در همه روزها و همه ساعت‌ها به خواهران و برادران علاقمند به مطالعه در محیطی آرام خدمات ارائه دهد؛ چرا باید این ظرفیت به 50 درصد کاهش یابد.

شیوا شهرام‌فر مدیر اداره درآمد شهرداری قزوین هم در این جلسه گفت: مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین پاسخ‌های لازم را در خصوص مشکلات کتابخانه اندیشه ارائه داده و برای قانع شدن اعضای شورا می‌تواند توضیحات کافی را مطرح کند.

گفتنی است در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از رئیس شورا درخواست کردند تا مسؤولان شهرداری قزوین طی دو هفته پاسخ درستی به اعضای شورا دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار