فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دشتی گفت: شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر دشتی احیا می‌شود.
کد خبر: ۳۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 13 May 2015
تابناک بوشهر: علی غضنفری صبح امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر که با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه امام حسین(ع) و مسئولان شوراهای اسلامی روستاهای ساحلی دشتی در زیارت ساحلی دشتی برگزار شد اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه‌های بسیح در پایگاه‌های مقاومت اجرای برنامه‌های حلقه‌های صالحین با حضور پررنگ جوانان ولایی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشتی متذکر شد: اجرای برنامه‌های شجره طیبه صالحین موجب قدرت، تأمل، تدبر و رشد اجتماعی، اخلاقی، عقلانی و رشد عاطفی اعضای حلقه شجره طیبه صالحین می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از وظایف مربیان شجره طیبه صالحین تقویت روحیه پژوهش و تحقیق در افراد است، چراکه این امر مسیر ارتقای سطح اندیشه مخاطبان را بالا می‌برد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشتی تأکید کرد: مردم شهرستان دشتی، سادات و روحانیون از زمان‌های بسیار دور نسبت به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر توجه خاصی داشته‌اند و شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر پس از وقفه‌ای کوتاه مجدداً در شهرستان دشتی احیا می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر موجب  می‌شود تا شهر، روستا، محله و منطقه آرامی داشته باشیم و مهم‌ترین برنامه در این زمینه اجرای کارهای فرهنگی است و همه باید نسبت به این دو فریضه الهی اهتمام داشته باشیم.

غضنفری یادآور شد: پایگاه‌های مقاومت به تجهیزات مختلف مجهز می‌شوند و در صورت تأمین زمین برای تمام پایگاه‌های مقاومتی که ساختمان ندارند ساختمان مجزا احداث می‌کنیم.

وی عنوان داشت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است که با انجام آن زمینه رشد خلاف در جامعه از بین می‌رود و جامعه را به سوی اخلاق‌گرایی سوق می‌دهد و این کار باید با تذکر لسانی شروع شود، چراکه یکی از راه‌های تذکر لسانی بیان وعده‌های اولیای خداوند است؛ از آنجا که انسان برای انجام هر کار معروف یا ترک هر کار منکری نیاز به انگیزه جدی دارد، اجرای آن نیز نیاز به مشاوره و کار کارشناسی است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی با اشاره با شهید شاخص ملی، توضیح داد: برای معرفی شهید شاخص ملی از سال 91 سردار جمیری فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در زمینه زندگی شهید نادر مهدوی به صورت تصویری و کتبی پیگیری‌های زیادی کرد و امسال به عنوان شهید شاخص ملی معرفی شده که باید برای جوانان و نوجوانان بیشتر معرفی شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار