مدیر روابط عمومی حوزه‌های علمیه قزوین خبر داد
مدیر روابط عمومی حوزه‌های علمیه استان قزوین از پخش مستند در مسیر عشق از رسانه ملی و شبکه استانی مرکز قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 19 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام عباس افشار ظهر امروز در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین، ضمن قدردانی از هماهنگی این سازمان در برنامه‌های حضور طلاب و روحانیون در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: امسال روحانیون حوزه علمیه استان قزوین فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در بارگاه مطهر طفلان مسلم داشتند.

وی افزود: همچنین حضور در موکب‌های مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی از نجف به کربلای معلی به خوبی این حضور مشهود بود که جای قدردانی است.

مدیر روابط عمومی حوزه‌های علمیه استان قزوین به اهمیت تبلیغ توسط روحانیون اشاره و بیان کرد: امروز معضلات اجتماعی موجود در جامعه باید توسط روحانیون به همگان یادآوری شود، چراکه از وظایف ذاتی روحانیت امر به ‌معروف و نهی از منکر است.

افشار با اشاره به اینکه روحانیت از اقشار تأثیرگذار بر جامعه هستند، گفت: بیان معضلات اجتماعی همچون، اعتیاد، مفاسد اخلاقی، وظیفه روحانیون است چراکه با بیان این موارد زنگ خطر ایجاد می‌شود و مردم نسبت به مسائل حساس می‌شوند.

وی یادآور شد: امروز باید رویکردهای تبلیغی با توجه به استفاده دشمن از ابزارهای نوین به ‌روز شود تا علاوه بر جذب حداکثری جوانان مطالب و مفاهیم تازه‌ای در اختیار آن‌ها قرار دهیم تا بتوانند در مواجهه با دشمنان مقاومت کنند.

مدیر روابط عمومی حوزه‌های علمیه استان قزوین افزود: در جهان امروز که بحران‌های فرهنگی درصدد تهی کردن انسان از معنویت است تبلیغ دین و ارزش‌های نشأت گرفته از آن به جهت مقابله این بحران‌ها ضرورت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

افشار به ساخت مستند در مسیر عشق در رسانه ملی و شبکه استانی اشاره و بیان کرد: این مستند اختصاص به حضور طلاب و روحانیون در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی روحانیون در بارگاه مطهر طفلان مسلم و کربلای معلی تهیه و به خوبی تدوین شده که به زودی این مستند فاخر از رسانه ملی پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین هم در ادامه از تلاش‌های ارزشمند روحانیون حوزه علمیه این استان در مراسم اربعین حسینی‌ قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار