در دیدار با یادگار دوران دفاع مقدس
مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: آنچه موجب پیروزی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس شد، عشق آنان به ایثار و شهادت‌طلبی بود که این مهم موجب ترس دشمن از ایران اسلامی شده است.
کد خبر: ۳۴۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 19 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان قزوین صبح امروز با حضور در بیمارستان رحیمیان شهرستان البرز با یادگار دوران دفاع مقدس، جانباز سردار حمزه قربانی دیدار و از خدای متعال آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای این رزمنده دوران دفاع مقدس خواستار شد.

وی با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی ایثارگرانی است که با جان و دل از میهن خود دفاع کردند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به عنوان کارنامه درخشان ملت رشید و ولایتمدار ایران اسلامی در تاریخ این مرز و بوم فراموش‌نشدنی است.

وی افزود: آنچه موجب پیروزی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس شد، عشق آنان به ایثار و شهادت‌طلبی بود که امروز هم این عشق در وجود تک‌تک این مردم جاری است و این مهم موجب ترس دشمن از ایران اسلامی شده است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: امروز جامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار است، چراکه فرهنگ ایثار و شجاعت موجب ترس دشمنان شده و موفقیت، سربلندی و عزت ایران را به دنبال دارد.

عباسی با اشاره به اینکه امروز ایستادگی ملت ایران در دوران دفاع مقدس به الگویی موفق و کامل برای سایر ملت‌های آزاده جهان تبدیل شده است، عنوان کرد: امروز هرچه داریم، از فداکاری‌ها و رشادت‌های عزیزانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی در برابر دشمن تا بن‌دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد: پیشرفت روزافزون ایران در تمام حوزه‌های علمی، اقتصادی، صنعتی و پزشکی، مرهون جانفشانی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

استاد حوزه علمیه استان قزوین یادآور شد: بسیاری از توفیقات نظام اسلامی بعد از هشت سال جنگ تحمیلی نتیجه ایثار و از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگرانی است که در طول آن سال‌ها در عرصه دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن از جان گذشتگی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار