به منظور فرهنگ سازی در جهت اهدای عضو
به گزارش تابناک تبریز، زارع زاده مسئول هماهنگی پیوند اعضا بسیج جامعه پزشکی استان در گفتگویی با تابناک تبریز از استقرار تیم پیوند اعضاء بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی در لاله پارک تبریز به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 18 December 2016
 به گزارش تابناک تبریز، زارع زاده مسئول هماهنگی پیوند اعضا بسیج جامعه پزشکی استان در گفتگویی با تابناک تبریز از استقرار تیم پیوند اعضاء بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی در لاله پارک تبریز به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و  امام جعفر صادق(ع) خبر داد.
 
وی افزود این تیم بمنظور فرهنگ سازی اهدا اعضا با هدف کمک به ۲۷ هزار بیمار منتظر به دریافت عضو در کشور در حال برگزاری غرفه هایی به مناسبت های ویژ] در سطح استان است.
زارع زاده افزود: روزانه ۷الی ۱۱ نفر از هموطنان ما بدلیل کمبود اهدا کننده جان خود را از دست می دهند.
 
وی گفت: لازم بذکر است در کشور ۵ هزار الی ۸ هزار نفر سالانه دچار مرگ مغزی می شوند که سالانه اعضا ۲۵۰۰ نفر الی ۴۰۰۰نفر قابل اهدا می باشند که متاسفانه ۷۰۰ نفر راضی به اهدا عضو می شوند فلذا بسیج جامعه پزشکی در اولویت کاری خود قرارداده و با جدیت تمام  این طرح را جلو می برد و تا امروز تعداد فرم های تکمیل شده تا به حال از مرز ۷ هزار گذشته و پیش بینی ما تا اخر سال ۱۵ هزار نفر می باشد .


حضور تیم پیوند اعضاء بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی در لاله پارک تبریزحضور تیم پیوند اعضاء بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی در لاله پارک تبریزحضور تیم پیوند اعضاء بسیج جامعه 
پزشکی استان آذربایجان شرقی در لاله پارک تبریز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار