معاون تربیت بدنی و سلامت قزوین:
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش قزوین از حضور ۱۲ هزار دانش آموز دوره متوسطه در طرح توانمند سازی روانی- اجتماعی در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 14 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین خبرنگار مهر، عین اله صادقی صبح چهارشنبه در جلسه توجیهی طرح توانمند سازی روانی- اجتماعی دانش آموزان در کانون رشد مینودر با حضور مسئولین و کارشناسان برگزار شد با اشاره به برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: باید در مدارس زمینه شناسایی عوامل خطر و محافظ در خصوص انواع آسیب های اجتماعی از جمله سوء مصرف مواد فراهم شود و به دانش آموزان کمک شود که در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گام بردارند.

معاون تربیت بدنی و سلامت قزوین تأکید کرد:  ۱۲ هزار نفر از دانش آموزان پایه دهم متوسطه، ۲۴ هزار  نفر از اولیاء دانش آموزان و تعداد ۸۰۴ نفر از فرهنگیان تحت آموزش طرح توانمند سازی روانی– اجتماعی دانش آموزان قرار می گیرند.

وی در ادامه گفت: در این طرح ۴ ساعت آموزش برای دانش آموزان با موضوعات تصمیم گیری، توانایی حل مسئله، تاب آوری و کنترل خشم در نظر گرفته شده است، همچنین به میزان ۲ ساعت برای اولیاء دانش آموزان در خصوص شیوه های فرزندپروری و به میزان ۲ ساعت برای کارکنان مدارس مجری طرح با موضوع ارتباط موثر آموزش داده خواهد شد.

صفاپور دبیر شورای هماهنگی نیز درباره شایع ترین نوع ماده مصرفی و گروه سنی افراد در معرض خطر، موقعیت ها و محل های مصرف، باورهای نادرست و عوامل مخاطره انگیز، منابع و امکانات موجود و برنامه ریزی بر اساس آن سخنانی را ارائه کرد.

میرباقری نیز در خصوص نحوه اجرای طرح توانمند سازی روانی– اجتماعی دانش آموزان مطالبی را بیان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار