معاون هماهنگ‌ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مهمترین خطر و نفوذی که می‌تواند نظام را تحت‌الشعاع قرار دهد، نفوذ فرهنگی است.
کد خبر: ۳۴۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 11 December 2016
سهراب انبارکی امشب در همایش فرهنگی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر اظهار داشت: استفاده از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در همه عرصه‌های زندگی‌ ضروری است و باید گام به گام با روش و منش معظم له پیش برویم.

وی با اشاره به به‌کارگیری واژه نفوذ در سخنرانی‌های سال گذشته و امسال مقام معظم رهبری،اضافه کرد: مهمترین خطر و نفوذی که نظام می‌تواند تحت‌الشعاع قرار دهد، نفوذ فرهنگی است.

انبارکی با قیاس جنگ امروز و دیروز کشورمان در مقابل دشمنان یادآور شد: مظلومیت نظام مقدس اسلامی ایران در جهاد کبیر تا جنگ در مقابل رژیم صدام خیلی بیشتر و سخت‌تر است به همین دلیل باید به آن توجه بیشتری شود.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه امروز با دست‌هایی در بیرون از مرزها و در داخل در کارزار هستیم که از جنگ در مقابل رژیم صدام سخت‌تر است، افزود: برخی در داخل به جهاد کبیر امام خامنه‌ای اعتقادی ندارند.

انبارکی تصریح کرد: امروز در جهاد کبیر ما در حوزه خارجی با یک‌سری مشکلات و در حوزه داخلی نیز با یک گرفتاری‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنیم .

وی با اعلام اینکه امروز در کشور نیروهای انقلابی متهم به تندرویی و جنگ‌طلبی هستند بیان کرد: وضعیت فرهنگی جامعه ما در مخاطره است و در حالی‌که در جنگ سخت دیروز و حتی امروز ما پیروز میدان هستیم اما در نبرد حوزه فرهنگی وضعیت امیدوارکننده نیست.

این مقام مسؤول با تاکید بر اینکه در شرایط فرهنگی کنونی کشور نیاز به جهاد کبیر دارد، بیان داشت: در جهاد کبیر مهمترین مولفه آن ارتباط با خدا و خداباوری است.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه امروز خیلی از شهدای ایران را نشناخته‌ایم، اظهار داشت: شهید احمدی جوان اولین شهید راه حرم در استان بوشهر ، مزد بصیرتش را گرفت.

وی با تاکید بر اینکه استکبار سعی دارد اسلام‌گریزی را در بین جوانان ما رواج دهد، افزود: برخی در کشور می‌خواهند فرهنگ جهاد و شهادت در کشور حذف شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار