معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: با برنامه ریزی به عمل آمده تا پایان سال جاری بیش از یک هزار مددجو در استان از آموزش های فرش بافی این نهاد بهره مند خواهند شد.
کد خبر: ۳۳۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 05 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، رشید جلیلیان روز دوشنبه در مراسم افتتاح کارگاه قالیبافی بخش فیروزآباد کرمانشاه اظهار کرد: بیش از 30 مددجو در روستاهای ساکن بخش فیروز آباد با افتتاح این کارگاه از آموزش ها و مهارت های لازم فرش بافی به صورت رایگان برخوردار می شوند.
وی خاطرنشان کرد: ارایه آموزش های فرش بافی و قالیبافی به مددجویان در کارگاه آموزشی فیروزآباد نزدیک به 150میلیون ریال هزینه برای کمیته امداد در برداشته است.
جلیلیان یادآوری کرد: هم اکنون 23 کارگاه قالیبافی در استان به 670 مددجوی تحت پوشش آموزش های فرش بافی را ارایه می کند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه بیشترین کارگاه های آموزشی کمیته امداد در شهرستان سنقر مستقر شده اند، اظهار کرد: هم اکنون 11 کارگاه آموزشی قالیبافی در شهرستان سنقر میزبان نزدیک به 250 مددجو برای ارایه آموزش های فرش بافی و قالیبافی است.
وی همچنین به سایر خدمات کمیته امداد به فرش بافان تحت حمایت اشاره و گفت: این نهاد برای ورود مددجویان دارای مهارت فرش و قالی بافی به بازار کار تسهیلات اشتغال 50میلیون ریالی یا دارقالی و مواد فرش بافی در اختیار آنان قرار می دهد.
جلیلیان تاکید کرد: هم اکنون بیش از یک هزار و 200 بافنده فرش فعال تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه هستند و از آموزش های بلندمدت و پایدار کمیته امداد بهره مند شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار