رییس اتاق اصناف کرمانشاه:
رییس اتاق اصناف کرمانشاه، افزایش ورود افراد غیربازاری در بین صنوف مختلف را باعث ورشکستگی بازاریان اصیل دانست و گفت: این موضوع رونق کسب و کار آن ها را نشانه گرفته و امنیت شغلیشان را به مخاطره انداخته است.
کد خبر: ۳۳۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 05 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، رضا سلیم ساسانی عصر یکشنبه در دیدار استاندار با روسای اتحادیه ها و صنوف استان که در سرسرای شهدای اصناف کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه چند سالی است که با بالارفتن نرخ بیکاری و بیکاری جوانان، آن ها به بازار روی آورده و با خرید یا اجاره مغازه ای کسب و کار آزاد راه انداخته و وارد یکی از صنوف بازار می شوند.
وی کاهش قدرت خرید مردم را از دیگر مشکلاتی عنوان کرد که صنوف استان و بازاریان با آن درگیر هستند.
سلیم ساسانی خاطرنشان کرد: صنوف استان یکی از بازوان توانمند اقتصادی به حساب می آیند که طبق بررسی های بعمل آمده در صورتی که سازوکار لازم در اختیار آن ها قرار گیرد می توانند سه درصد از نرخ بیکاری در استان را کاهش دهند.
رییس اتاق اصناف کرمانشاه در ادامه خواستار راه اندازی شب بازار با حمایت استاندار کرمانشاه شد و گفت: ایجاد آن می تواند گامی هرچند کوچک در راستای رفع مشکلات اصناف کرمانشاه باشد.
وی با بیان اینکه اصناف کرمانشاه در تمامی صحنه های انقلاب حامی و پشتیبان نظام بوده اند، گفت: در هر مراسمی اعضای اتحادیه ها و اصناف پیشگام در حمایت از نظام و ولایت بوده اند.
سلیم ساسانی در پایان به فرموده امام (ره) مبنی بر اینکه اصناف بازوان ستبر انقلاب هستند، اشاره و اظهار کرد: آن ها در سخت ترین شرایط نیز حاضر نشده اند از آرمان های نظام و انقلاب دست بردارند و به راستی استحقاق بهترین حمایت ها را دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار